یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

در مصاحبه با گاردین مطرح شد؛

دلایل آنجلینا جولی از ردّ پیشنهاد بازی در فیلم اسکورسیزی

آنجلینا جولی

سینماپرس: آنجلینا جولی بازیگر هالیوودی، از دلایل خود برای ردّ پیشنهاد بازی در فیلم مارتین اسکورسیزی گفت.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، آنجلینا جولی که این روزها درگیر نزاعی حقوقی با همسر سابقش برد پیت است تا حضانت فرزندانش را حفظ کند، به زودی در فیلم ابرقهرمانی «ابدی ها» از کمپانی مارول دیده خواهد شد.

این بازیگر ۴۶ ساله در مصاحبه با گاردین از برخورد با هاروی واینستین تهیه‌کننده هالیوود که اکنون در زندان به سر می‌برد، صحبت کرد. جولی می‌گوید به دلیل حضور واینستین، پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی «هوانورد» مارتین اسکورسیزی را رد کرده است.

جولی در سال ۱۹۹۸ وقتی ۲۱ ساله بود در کمدی رمانتیک «بازی با دل» بازی کرد و در پاسخ به این پرسش که اولین سرخوردگی او در صنعت فیلمسازی چه بوده، گفت: «تعجبی ندارد؛ برخورد با هاروی واینستین. وقتی جوان بودم با او همکاری کردم.» جولی می‌گوید موفق شده از چنگ واینستین بگریزد، اما معتقد است که زنان اغلب در صورت لطمه نخوردن آزارهایشان را بی‌اهمیت نشان می‌دهند.

جولی می‌گوید نقشی کلیدی در فیلم «هوانورد» اسکورسیزی را به تهیه‌کنندگی واینستین نپذیرفته است. او در این باره گفته است: پیشنهاد شد که در «هوانورد» بازی کنم، اما پاسخ منفی دادم؛ چون واینستین در تولیدش مشارکت داشت. از آن پس دیگر هرگز با او همکاری یا ارتباط نداشتم. وقتی برد پیت هم با او همکاری کرد، برای من ناراحت‌کننده بود.

جولی اضافه کرد در سال ۲۰۰۹ وقتی همسر سابقش پیت به فیلم «حرامزاده‌های لعنتی» ساخته کوئنتین تارانتینو ملحق شده، با او مشاجره کرده است. در سال ۲۰۱۲ نیز او از بازی پیت در فیلم کشتار با لطافت اندرو دامینیک ابراز نارضایتی کرده؛ فیلمی که با همکاری کمپانی واینستین به تولید رسید.

آنجلینا جولی و برد پیت در سال ۲۰۱۹ از یکدیگر جدا شدند، اما هنوز درگیر دادگاهی هستند که برای حضانت شش فرزند آن‌ها برقرار شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.