یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

ثریا قاسمی:

با وجود اتفاقات تلخ زندگی جریان دارد/باید با امید و انگیزه به راه خود ادامه داد

ثریا قاسمی در مراسم رونمایی از مستند «بانو»

سینماپرس: بازیگر سریال «کلاه پهلوی» گفت: با وضعیت عمومی با توجه به شیوع کرونا آن هم نوع جهش‌یافته آن که بسیار مسری و خطرناک است باید هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد. با این وجود من فعالیت و کار کردن را بیشتر دوست دارم و امید دارم شرایط زندگی و کار با واکسیناسیون سراسری بهتر و مناسب‌تر هم شود.

به گزارش سینماپرس، ثریا قاسمی در گفت‌وگو با میزان پیرامون فعالیت این روزهای خود در عرصه بازیگری گفت: با وجود شرایط کرونایی مشغول بازی در پروژه‌ای هستم که در حال حاضر نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم. در زمان شیوع کرونا هم مشغول فعالیت بودم و فیلم و سریال‌هایی را بازی کردم و خدا را شکر تا امروز مشکل خاصی نداشتم و همکاران و دوستان موارد بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کنند.

وی در همین راستا افزود: کار کردن در شرایط نامناسب کرونایی گرچه سخت‌تر از زمانهای عادی است اما به هر حال با وجود اتفاقات تلخ زندگی جریان دارد و باید با امید و انگیزه به راه خود ادامه داد.

این بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون درباره سریال «زندگی زیباست» گفت: خوشحالم مجموعه تلویزیونی «زندگی زیباست» بالاخره پخش شد و با عده‌ای جوان با انگیزه و تئاتری در این مجموعه همکاری داشتم. به علت حجم کار و بازی در فیلم و سریال‌ها وقت نکردم سریال «زندگی زیباست» را تماشا کنم و دوست داشتن و نداشتن من مهم نیست، گرچه حتما نقش و فیلمنامه را دوست داشتم که قبول کردم بازی کنم، اما امیدوارم مردم این مجموعه را دوست داشته باشند. مخاطب اصلی هر فیلم و سریالی مردم هستند و نظر آن‌ها اهمیت بیشتری دارد.

ثریا قاسمی خاطرنشان کرد: وضعیت عمومی با توجه به شیوع کرونا آن هم نوع جهش‌یافته آن که بسیار مسری و خطرناک است بنابراین باید هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد. با این وجود من فعالیت و کار کردن را بیشتر دوست دارم و امید دارم شرایط زندگی و کار با واکسیناسیون سراسری بهتر و مناسب‌تر هم شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.