شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

درددل های یک بازیگر در گفتگو با سینماپرس؛

موسوی: در زمانه ای که باندبازی در پروژه های سینمایی و تلویزیونی بیداد می کند امثال ما هیچ جایی نداریم!/ برخی مدیران ذاتاً خدمتگذار نیستند!

شهربانو موسوی

سینماپرس: شهربانو موسوی بازیگر سینما و تلویزیون با انتقاد از بی توجهی مدیران سینما و تلویزیون به وضعیت اسفبار هنرمندان بیکار و پیشکسوت گفت: در زمانه ای که باندبازی در پروژه های سینمایی و تلویزیونی بیداد می کند امثال ما هیچ جایی نداریم و در بیکاری و خانه نشینی مطلق به سر می بریم اما در عوض عده ای هستند که مرتب مشغول به کار هستند و از این پروژه به آن پروژه می روند!

بازیگر فیلم های سینمایی «خوابگاه دختران» و «خروس جنگی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: متأسفانه در سینما و تلویزیون کشور ما عدالت و توازن به معنای واقعی وجود ندارد. بنده نوعی که سال ها با داشتن یک کودک خردسال برای آموختن هنر بازیگری درس خواندم و مشقت های زیاد به جان خریدم امروز دیده نمی شوم اما فلان کس به دلیل اینکه با این و آن ارتباط داشت توانست مدرک درجه یک هنری بگیرد!

وی ادامه داد: این مدیرانی که می آیند و با تبعیض میان برخی هنرمندان به یکی مدرک درجه یک هنری می دهند و دیگری را نادیده می گیرند باید روزی در نزد پروردگار متعال پاسخگوی اعمال شان باشند؛ خدا را شکر که بنده و امثال بنده با مهر و محبت مردم مهربان و هنردوست کشورمان زنده هستیم و نفس می کشیم و نیاز به هیچ تقدیر و تشویقی از جانب برخی از مدیران که ذاتاً خدمتگذار نیستند، نداریم!

موسوی تأکید کرد: خدا را شاکرم که به بنده نوعی عزت نفس زیادی داده و هرگز حاضر نشده و نمی شوم که برای گذران زندگی چیزی از دیگران طلب کنم و همیشه دعایم این بوده و هست که ان شاالله نیاز هیچ انسانی به هم نوع خود نیفتد.

این بازیگر یادآور شد: روزگاری که بنده مرتب در سریال های تلویزیونی بازی می کردم از صدا و سیما مکرراً تماس می گرفتند و می گفتند مردم شما را در فلان سریال به عنوان بهترین بازیگر انتخاب کرده اند و یا شما در فلان سریال در صدر نظرسنجی ها قرار دارید و... اما حالا هیچ یک از مدیران تلویزیون هیچ یادی از ما نمی کنند و اصلاً برایشان اهمیتی ندارد که ما هستیم یا نه!

بازیگر سریال های تلویزیونی «جایزه بزرگ» و «متهم گریخت» در خاتمه این گفتگو افزود: من امیدوارم روزی را در این کشور شاهد باشیم که هنرمندان پیشکسوت مورد توجه قرار بگیرند و به آن ها احترام گذاشته شود؛ البته همانطور که عرض کردم مردم ما را دوست دارند و همیشه ما را شرمنده می کنند اما ای کاش مایی که نه باند داریم نه گروه و نه فامیلی داریم که در سینما و تلویزیون مدیر باشد، کمی مورد توجه مدیران نیز قرار بگیریم!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.