سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

در دوران پاندمی کرونا؛

الزام میهمانان «جشنواره فیلم تورنتو» در ارائه گواهی واکسن کرونا

جشنواره تورنتو

سینماپرس: جشنواره فیلم تورنتو در اقدامی مشابه با جشنواره‌های ونیز و ساندنس، مهمانان خود را ملزم به داشتن گواهی واکسن و یا تست منفی کرونا کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره فیلم تورنتو مهمانان آمریکایی و بین‌المللی خود را ملزم کرده است که برای حضور در جدیدترین دوره این جشنواره، گواهی واکسیناسیون کامل در مقابل کرونا را ارائه دهند.

در صورت عدم دریافت واکسن نیز مهمانان باید نتیجه منفی آزمایش ابتلای خود به ویروس کرونا را که کمتر از ۴۸ ساعت قبل از ورود به کانادا انجام شده، به برگزارکنندگان جشنواره تورنتو ارائه دهند.

جشنواره تورنتو این موضوع را در حساب رسمی خود نیز عنوان و تأیید کرد که علاوه بر سینماگران، کارکنان و بازدیدکنندگان نیز شامل این قانون خواهند شد. حاضران در این جشنواره باید از ماسک نیز در تمامی سالن‌های سینمای این جشنواره استفاده کنند.

پیش از این جشنواره‌های فیلم ونیز و ساندنس تصمیم به اعمال این قانون گرفته بودند. جشنواره فیلم کن نیز که در ماه ژوئیه برگزار شد، از قانونی مشابه استفاده کرد و حاضرانی را که از واکسن کرونا استفاده نکرده بودند، به انجام آزمایش کرونا به صورت ۴۸ ساعت یک بار ملزم کرده بود.

جشنواره فیلم تورنتو از تاریخ ۹ الی ۱۸ سپتامبر برگزار خواهد شد. دوره قبلی این جشنواره به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد و برخی از فیلم‌ها در این رویداد در سینما ماشین‌ها اکران شدند. بیشتر بخش‌های دوره ۲۰۲۱ جشنواره تورنتو حضوری هستند، اما اکران‌های دیجیتالی و همینطور نمایش فیلم در سالن‌های رو باز نیز در نظر گرفته شده است.

در چهل و ششمین دوره جشنواره سالانه فیلم تورنتو، فیلم سینمایی «تل ماسه» ساخته دنیس ویلنوو اکران ویژه‌ای خواهد داشت. این فیلم قرار است نخستین اکران خود را در جشنواره فیلم ونیز رقم بزند. فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی نیز در این جشنواره نمایش داده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.