یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

کمیل سوهانی مطرح کرد؛

قرار بود ارشا اقدسی مجری مسابقه «کهکشان» باشد

آرشا اقدسی در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های ورزشی

سینماپرس: تهیه‌کننده مسابقه «کهکشان» با اشاره به اینکه ارشا اقدسی قرار بود اجرای این برنامه را برعهده بگیرد از فقدان یک باره او و تعاملی که در این چند ماه داشته‌اند سخن گفت.

به گزارش سینماپرس، کمیل سوهانی که این روزها در حال پیش تولید مسابقه «کهکشان» است درباره زنده‌یاد ارشا اقدسی مجری این مسابقه که قرار بود از روز گذشته ۱۶ مرداد با حضور او ضبط شود، به مهر گفت: «کهکشان» مسابقه متفاوتی نسبت به مسابقه‌های این روزهای تلویزیون است و فردی را هم برای اجرا می‌طلبید که بتواند با این فضای متفاوت کنار بیاید.

وی با اشاره به ژانر هیجانی و اکشن این مسابقه اضافه کرد: فضای این مسابقه با مسابقه‌های معمول که مجری در مقابل دوربین ایستاده و از شرکت کننده‌ها سوال می‌پرسد متفاوت است این فضای متفاوت و پر جنب و جوش می‌طلبید به فردی خاص برای اجرا فکر کنیم و ارشا اقدسی نظر ما را جلب کرد چراکه شخصیت او با تیپ نرمال و معمول مجری‌های تلویزیون متفاوت بود.

تهیه‌کننده مسابقه «کهکشان» با اشاره به ایده‌های مختلفی که برای اجرای مسابقه داشته‌اند، گفت: ما روی کاراکتر او به عنوان مجری و گرداننده بازی برنامه‌ریزی‌هایی داشتیم که شامل گریم، بیان، حرکات بدلکاری و… می‌شد و مخاطب می‌توانست شخصیت متفاوتی از ارشا را شاهد باشد.

آغوش باز ارشا اقدسی برای خطر کردن و کارهای تجربه‌نشده

این مستندساز و تهیه‌کننده درباره نظر ارشا اقدسی نسبت به اجرای برنامه و تعاملی که با هم داشته‌اند، گفت: انرژی ارشا و آمادگی او برای انجام کارهای غیرمعمول و آغوش باز او برای خطر کردن، ریسک کردن و کارهای تجربه نشده بسیار بالا بود، او اقبال زیادی نشان داد و این انرژی ما را جلب کرد تا ایده‌های مورد نظر را محقق کنیم. او با روی باز و استقبال فراوان دعوت ما را پذیرفت و از وقتی پیشنهاد مطرح شد خودش ساعت‌های زیادی را در لوکیشن حضور پیدا می‌کرد، ایده‌پردازی می‌کرد و از همان ابتدا این مسابقه به بخشی از زندگی او تبدیل شد و ما همواره برقی از انرژی را در چشمان او می‌دیدیم.

سوهانی درباره خلا ارشا اقدسی و فقدان او نیز بیان کرد: قطعاً کسی نمی‌تواند جای او را بگیرد، او ایده‌هایی داشت که انجام آنها مختص خودش بود و امکانپذیر نیست که بتوانیم کسی را جایگزین کنیم.

وی با یادآوری حضور ارشا در فیلم لبنانی عنوان کرد: ما از اولین بار که از او دعوت کردیم یعنی در بهمن ۹۹ تا همین دو هفته قبل با او ارتباط داشتیم و این اواخر قرار بود برای ضبط ماکت مسابقه هماهنگ کنیم که گفت قراردادی بسته است و باید دو هفته‌ای به لبنان برود و متاسفانه او را از دست دادیم.

در هر کاری زندگی می‌کرد

این برنامه ساز با اشاره به این تعامل چند ماهه تصریح کرد: مهمترین ویژگی ارشا اقدسی این بود که با کار زندگی می‌کرد همه انرژی اش را برای کار می‌گذاشت تا نتیجه به بهترین شکل حاصل شود. بسیاری از دوستان در حوزه‌های مختلف اجرا یا هر شغل دیگری هستند که کار را صرفاً به عنوان یک شغل نگاه می‌کنند اما ارشا در هر کاری زندگی می‌کرد و برای اجرای همین مسابقه کلی ایده ارائه می‌کرد.

وی در پایان درباره اجرای این برنامه در فقدان ارشا اقدسی نیز تصریح کرد: قرار بود امروز (شنبه ۱۶ مرداد) ضبط مسابقه را شروع کنیم اما با شرایط موجود کار فعلاً وقفه دارد، اینجا همه با شوک فقدان ارشا مواجه هستند و در لوکیشن برنامه عوامل سیاه پوش شده‌اند. فقدان ارشا اثرش را گذاشته است اما قاعدتاً باید ادامه دهیم، گزینه‌های مختلفی را بررسی می‌کنیم و خود ارشا هم قطعاً می‌خواهد این مسیر باقدرت ادامه یابد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.