یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲

با هدف شناساندن ایده‌ها و طرح‌هایی که به محصول یا خدمات رسیده‌اند؛

آغاز تصویربرداری «کارویا» برای پخش از «رسانه ملی»

مسابقه تلویزیونی «کارویا»

سینماپرس: تصویربرداری مسابقه تلویزیونی «کارویا» با هدف شناسایی و معرفی شرکت‌های برتر حوزه دانش بنیان آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، مسابقه «کارویا» با محوریت ارائه‌های آسانسوری (بسیار کوتاه) درصدد است تا با شناساندن ایده‌ها و طرح‌هایی که به محصول یا خدمات رسیده‌اند، علاوه بر حمایت مالی از آنها، فرصت سرمایه‌گذاری مردمی را نیز فراهم کند.

علی ناظمی معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، مهدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ویدا سینا مدیرعامل مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک، فاطمه جعفری بنیان‌گذار و مدیرعامل سایت سهام یاب و علی‌اصغر سعدآبادی رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی داوران فصل اول مسابقه تلویزیونی «کارویا» هستند که با پایان مراحل تولید قرار است از رسانه ملی روی آنتن برود.

همچنین محمدرضا نوروزی روزنامه‌نگار و مروج علم نیز در این این برنامه به عنوان مربی و راهنمای گروه‌های شرکت کننده حضور خواهد داشت.

مسابقه تلویزیونی «کارویا» به همت استودیو نوبین و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ساخته می‌شود و در آن بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا طرح‌های برتر شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های موفق و مزیت‌های اقتصادی ایران، مهمترین نکته‌ای است که در این مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است.

عوامل مسابقه تلویزیونی «کارویا» عبارتند: از مهدی مهرنیا (کارگردان)، فائزه رمضانی (مدیرپروژه و برنامه ریز)، محمدجواد ترابی (سردبیر) سیاوش رمضانلو (مدیر تولید)، محسن کالجی (مدیر تصویربرداری)، سعید احمدی (مدیر صدابرداری)، احسان هوشیارگر (مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی)، محمدرضا نوروزی (منتور)، محمد اسفندیاری (گرافیست)، مرتضی شجاعی (طراح صحنه و دکور)، استودیو رامکا (برندینگ و تبلیغات)، علی خسروی (سرپرست تیم طراحی و جانشین تهیه کننده) و احمد شفیعی (تهیه‌کننده) و...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.