جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

چالش اکران آنلاین برای «دیزنی»؛

افت فروش «بیوه سیاه» در گیشه

فیلم سینمایی «بیوه سیاه»

سینماپرس: اسکارلت جوهانسون از کمپانی دیزنی به خاطر اکران آنلاین فیلم «بیوه سیاه» شکایت کرد و دیزنی در پاسخی شدید این کار را غم‌بار و ناراحت‌کننده خواند.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ورایتی، اسکارلت جوهانسون که بیش از یک دهه است در نقش «بیوه سیاه» در دنیای سینمایی مارول جلوی دوربین رفته است، در اقدامی غیرمنتظره از دیزنی شکایت کرد.

وی ادعا کرده که طبق قراردادش با دیزنی فیلم «بیوه سیاه» باید تنها در سینما اکران می‌شد و نمایش هم‌زمان فیلم به صورت آنلاین در «دیزنی+» موجب شده تا فروش فیلم در سینما کاهش یابد و دریافتی وی نیز کم شود.

در حالی که وی شکایت خود را دیروز پنجشنبه تسلیم دادگاه کرده، دیزنی بلافاصله این رفتار را غمگین‌کننده خواند و وی را برای این شکایت سرزنش کرد و گفت این رفتار نشان‌دهنده بی‌توجهی این بازیگر به روند ترسناک و طولانی مدت بیماری کرونا بر بازار جهانی است.

جوهانسون در شکایت خود تاکید کرده که دیزنی به عمد و بی‌دلیل موجه موجب نقض قرارداد مارول شده و افزوده است با این کار وی نتوانسته سود کامل قراردادش را دریافت کند.

«بیوه سیاه» نهمین و آخرین فیلمی است که جوهانسون برای مارول بازی کرده است و دیزنی در بیانه غیرمعمول خود تاکید کرده که این بازیگر قبلاً ۲۰ میلیون دلار برای ایفای این نقش دریافت کرده و اکران فیلم به صورت آنلاین موجب شده وی سهم دیگری هم از این بابت داشته باشد.

دیزنی توضیحی درباره اینکه آیا درصدد مذاکره مجدد با جوهانسون است یا خیر ارایه نکرده اما وکلای جوهانسون گفته‌اند سعی کرده‌اند در مورد شرایط قرارداد دوباره مذاکره کنند.

«بیوه سیاه» در آمریکا ۸۰ میلیون دلار، در بازارهای بین‌المللی ۷۸ میلیون دلار و در دیزنی+ ۶۰ میلیون دلار فروخته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.