چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

به مناسبت عید غدیر خم؛

اکران «هفت‌خوان کودکان» در پایگاه اینترنتی کانون

فیلم تئاتر «هفت‌خوان کودکان»

سینماپرس: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت عید غدیر خم، روز پنج‌شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ فیلم‌تئاتر «هفت‌خوان کودکان» را در پایگاه اینترنتی خود در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

به گزارش سینماپرس، هم‌زمان با فرا رسیدن عید فرخنده غدیر خم، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری فیلم تئاتر «هفت‌خوان کودکان» را در قالب طرح «نمایش‌نما» به صورت رایگان اکران می‌کند.
بر اساس این گزارش، نمایش‌ «هفت‌خوان کودکان» به نویسندگی و کارگردانی حسین مزینانی، حکایت یک گروه نمایشی است که به‌صورت اتفاقی با دو کودک به نام‌های ازل و ابد که از دل زمان آمده‌اند آشنا می‌شوند و به‌واسطه‌ی آن‌ها به دل زمان می‌روند تا لشکر ایران را از دست دیو سپید نجات دهند. آن‌ها از هفت‌خوان رستم می‌گذرند و بر دیو سپید پیروز می‌شوند.
بر اساس این خبر، ملیحه مزینانی دستیار کارگردان، حسین مزینانی طراحِ صحنه، لباس و عروسک، مریم رئیسی‌اردلی‌ طراح پوستر و بروشور، محمدرضا شاملوفر طراح نور و فاطمه شیرینی، منشی صحنه این نمایش هستند.
همچنین آهنگ‌ساز نمایش «هفت‌خوان کودکان» مهرداد یکتا و ساخت تیزر و افکت آن بر عهده آرش خزایی است. اختر تاجیک عکاس و روشنک کریمی و روژین ستاری در بخش روابط عمومی با این گروه همکاری می‌کنند.
یادآوری می‌شود در طرح نمایش‌نما که از مرداد ۱۳۹۹ آغاز شده است تاکنون بیش از ۷۰ عنوان فیلمِ نمایش‌های کانون پرورش فکری به تدریج در یکی از سایت‌های فروش بلیت تئاتر بارگذاری شده که دسترسی به آن از طریق نشانی اینترنتی th.kpf.ir نیز امکان‌پذیر است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.