چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

به کارگردانی «بهمن زرین پور»؛

«عطر گل یاس» به شبکه «آی‌فیلم» می‌آید

سریال «عطر گل یاس»؛ داوود رشیدی

سینماپرس: سریال «عطر گل یاس» به کارگردانی بهمن زرین پور، از جمعه ۸ مرداد روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش سینماپرس، سریال «عطر گل یاس» به‌کارگردانی بهمن زرین‌پور و تهیه‌کنندگی اسماعیل شنگله و شهرزاد مهدوی و با بازی داود رشیدی مهمان خانه‌های آی‌فیلمی‌ها می‌شود.

این سریال که در سال ۶۹ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است، برای اولین بار در همان سال از شبکه اول سیما پخش شد و حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی‌فیلم برود.

در ابن سریال می‌بینید: دو برادر به سبب گرایش برادر بزرگ‌تر به سوی خانِ منطقه در سمنان، با یکدیگر قطع رابطه کرده‌اند. برادر کوچکتر نیز به تهران کوچ می‌کند. پس از گذشت سی سال، برادر بزرگتر دچار بیماری قلبی می‌شود و زمینه برای آشتی این‌دو ایجاد می‌شود، اما همسر برادر بزرگتر و برادرانش، به هر طریقی سعی دارند از این آشتی و پیوند دوباره جلوگیری کنند. سرانجام، پس از اتفاقات گوناگون، این دو برادر به یکدیگر می‌رسند و همسر برادر بزرگتر از کار خود نادم و پشیمان می‌شود.

در «عطر گل یاس» زنده یاد داوود رشیدی در نقش عباس، اکبر زنجان‌پور در نقش محمود، اسماعیل شنگله در نقش شازده، شمسی فضل‌الهی در نقش خانم‌تاج، محبوبه مقبلی، سهیلا رضوی، بهرام شاه‌محمدلو، مهدی حسینی، هایده حائری، مینا جعفرزاده، بهروز بقایی، اکبر رحمتی، پرستو گلستانی، فرنوش آل‌احمد و… نقش‌آفرینی کرده‌اند.

این سریال قرار است هر روز ساعت ۱۶:۰۰ راهی آنتن شود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.