سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

دلنوشته «داریوش ارجمند» خطاب به دو وزیر «حسن روحانی»؛

قبل از آنکه به فکر پیام تسلیت باشید، فکری جدی به حال و روز «مهرزمان فخار منفرد» بکنید!

«مهرزمان فخار منفرد»

سینماپرس: بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار متنی خطاب به وزرای ارشاد و بهداشت خواستار رسیدگی سریع آنها به وضعیت یک هنرمند درگیر بیماری کرونا شد.

به گزارش سینماپرس، داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار متنی خطاب به سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سعید نمکی وزیر بهداشت خواستار رسیدگی سریع انها به یک هنرمند پیشگام نگارگری شد.

در متن نوشته شده از سوی داریوش ارجمند آمده است:

هو الشافی

جناب آقایان دکتر نمکی و دکترصالحی؛ با سلام و احترام

واقعأ از سر درد و رنج این یاداشت را برایتان می‌نویسم.

هنرمندی شاخص و درجه یک در حوزه نگارگری به دلیل بیماری کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امیر اعلم تهران در حالت کمای مصنوعی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

استاد مهرزمان فخار منفرد بانوی هنرمندی است که از گنجینه‌های هنری کشور است ولی متأسفانه مثل بسیاری از هنرمندان شاخص از موهبت چهره بودن!! برخوردار نیست تا روسای قوا، وزرا و نمایندگان مجلس، صدا و سیما، مطبوعات و… و. در بیمارستان بر بالینش عکس، فیلم و خبر تهیه کنند و از او بنویسند، سفارش‌کنند…!

دلنوشته داریوش ارجمند خطاب به دو وزیر/ قبل از تسلیت به فکر باشید

البته جا دارد از جناب آقای دکتر نوبخت عزیز معاون محترم رئیس جمهور که پیگیر موضوع بوده و همواره در غم و شادی در کنار هنرمندان به ویژه پیشکسوتان هستند تشکر کنم، ولی تمنا دارم برخلاف روال معمول که در نزد مسئولین، مرده هنرمندان از زنده آنان قابل احترام تر است! قبل از آنکه خدای ناکرده به فکر پیام تسلیت باشید، فکری جدی به حال و روز این بانوی فرهیخته بکنید و اطمینان دهید که مسیر درمان ایشان به درستی در حال انجام است تا حداقل اندکی از نگرانی خانواده و دوستان کاسته شود.

انشالله در آستانه عید غدیر خم، با الطاف و مدد الهی و دعای خیر مردم و دوستان شاهد شفای عاجل او و همه بیماران کرونایی باشیم.

داریوش ارجمند- کهنه سرباز جبهه فرهنگ و هنر - ۵ مرداد ۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.