دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

اداعایی دیگر از مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما:

۹۴ درصد کودکان ایرانی بیننده برنامه‌های تلویزیون/«مدرسه تلویزیونی ایران» پُر بیننده‌ترین برنامه سیما

بیچارگی صدا و سیما در چهل سالگی انقلاب

سینماپرس: ۹۴.۴ و ۹۰.۳ درصد کودکان و نوجوانان به تماشای برنامه های بهار سیما نشسته اند.

به گزارش سینماپرس، بر اساس نظرسنجی که مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما از کودکان ۶ تا ۱۱ سال و نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال به صورت جداگانه در سراسر کشور درباره تماشای برنامه‌های بهار سیما انجام داده است مشخص شد به ترتیب ۹۴.۴ و ۹۰.۳ درصد از افراد در این رده‌های سنی بیننده برنامه‌های مختلف تلویزیون بوده‌اند.

۱۰ برنامه اول پرمخاطب‌ کودکان در شبکه‌های مختلف سیما به ترتیب جدول زیر بوده است:

۹۴ درصد کودکان برنامه های تلویزیون را دیده اند/ اعلام پربیننده ها

بر اساس این نظرسنجی، مجموع میزان بیننده «پیگیر» و «نسبتا پیگیر» برنامه‌های «کلبه عموپورنگ» و «قصه‌های ملسو» بیشتر از بیننده «اتفاقی» آن‌ها بوده و این نتایج گویای آن است که بینندگان، این برنامه‌ها را بیشتر به صورت هدفمند تماشا کرده‌اند.

بر اساس این نظرسنجی، به جز برنامه‌های «خوشمزه» و «رعنا دختر دهقان»، مجموع میزان بیننده «پیگیر» و «نسبتا پیگیر» تمامی‌برنامه‌های مورد بررسی، بیشتر از بیننده اتفاقی آن‌ها بوده است. این نتایج گویای آن است که کودکان، برنامه‌های شبکه پویا را به صورت هدفمند تماشا کرده‌اند.

۱۰ برنامه اول پرمخاطب‌ نوجوانان در شبکه‌های مختلف سیما به این ترتیب بوده است:

۹۴ درصد کودکان برنامه های تلویزیون را دیده اند/ اعلام پربیننده ها

بر اساس این نظرسنجی، مجموع میزان بیننده «پیگیر» و «نسبتا پیگیر» برنامه‌های «بازی ویزیون»، «مدرسه تلویزیونی ایران» و «خانواده امید» بیشتر از بیننده «اتفاقی» آن‌ها بوده و این نتایج گویای آن است که بینندگان، این برنامه‌ها را بیشتر به صورت هدفمند تماشا کرده‌اند.

بر اساس این نظرسنجی، به جز برنامه «دورت بگردم ایران»، مجموع میزان بیننده «پیگیر» و «نسبتا پیگیر» تمامی‌برنامه‌های مورد بررسی، بیشتر از بیننده اتفاقی آن‌ها بوده است. این نتایج گویای آن است که کودکان، برنامه‌های شبکه پویا را به صورت هدفمند تماشا کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.