چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

با حمایت دفتر موسیقی وزارت ارشاد؛

«برخط ماه و نوا ۲» کلید خورد

برخط ماه و نوا

سینماپرس: پروژه «برخط ماه و نوا ۲» با رونمایی از پوستر و موشن گرافی این رویداد موسیقایی برای اجرا در اواخر تیر سال جاری کلید خورد.

به گزارش سینماپرس، پوستر و موشن گرافی پروژه کنسرت های آنلاین «برخط ماه نوا ۲» که توسط انجمن موسیقی ایران با حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

این مجموعه از اجراها به صورت آنلاین توسط انجمن موسیقی ایران با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و حمایت دفتر موسیقی برگزار می شود.

جدول و زمان بندی اجراها به علاوه بسترهای پخش متعاقبا اعلام خواهد شد.

طراحی گرافیک پوستر این برنامه توسط استودیو بن انجام گرفته و موسیقی استفاده شده در موشن گرافی نیز بخشی از رنگِ سه‌گاه از ساخته های ارشد طهماسبی است.

این فصل از برنامه‌ها در سه دوره توسط انجمن موسیقی ایران برنامه‌ریزی و به صورت ماهیانه اجرا خواهد شد. گونه‌های مختلف موسیقی از جمله موسیقی دستگاهی، نواحی و کلاسیک غربی در این دوره در جدول برنامه‌ها گنجانده شده‌اند تا از حداکثر ظرفیت هنرمندان موسیقی در سه دوره برگزاری استفاده شود.

مجموعه کنسرت‌های آنلاین در ماه‌های خرداد، تیر و مرداد ۱۴۰۰ طبق جدول‌های اجرایی پخش خواهند شد.

اولین دوره مجموعه کنسرت‌های آنلاین موسیقی دستگاهی به مدت پنج شب از ۱۶ تا ۲۰ مرداد با تمرکز بر موسیقی با کلام در سالن رودکی، اولین دوره کنسرت آنلاین موسیقی نواحی ایران از ۲۳ تا ۲۶ مرداد کنسرت در بازار بزرگ ایران و دومین دوره کنسرت‌های آنلاین موسیقی ایرانی روزهای ۲۷ تا ۳۰ آذر سال ۱۳۹۹ در تالار رودکی برگزار شد و مورد استقبال مخاطبان این نوع از موسیقی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.