چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

با محوریت اعیاد قربان و غدیر؛

مرحله دهم «لیگ سرود» آغاز شد/ پایان فصل دوم یک رویداد

جشنواره ملی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی

سینماپرس: آخرین مرحله از فصل دوم لیگ سرود مرکز موسیقی مأوا با محوریت قرار دادن اعیاد مبارک قربان و غدیر پیش روی مخاطبان و علاقه مندان موسیقی قرار خواهد گرفت.

به گزارش سینماپرس، مرحله پایانی فصل دوم لیگ سرود مرکز موسیقی مأوا با انتشار فراخوانی در موضوع اعیاد مبارک «قربان» و «غدیر» برگزار می‌شود.

دست‌اندرکاران «لیگ سرود» برای این مرحله آلبوم «عیدانه» شامل دو قطعه سرودی را در نظر گرفته است که بر اساس آن فایل‌های با کلام و بدون کلام اثر از طریق فضای مجازی در اختیار گروه‌های متقاضی قرار داده می‌شود. گروه‌ها هم می‌توانند یک قطعه یا دو قطعه از آلبوم عیدانه را برای شرکت در این مرحله، انتخاب و اجرا و لزومی هم برای اجرای تمام آلبوم وجود ندارد.

مهلت ارسال آثار از هشتم تا پانزدهم سال ۱۴۰۰ تعیین شده و به دلیل نزدیکی به ایام محرم و صفر قابل تمدید نیست. این در حالی است که مهمترین مؤلفه تمایز کار نسبت به دیگر گروه‌ها، خلاقیت و نوآوری شما در تهیهٔ آثار و رعایت ضوابط بهداشتی است.

«لیگ سرود» از جمله پروژه‌های مهم مرکز موسیقی «مأوا» است که طی ماه‌های اخیر با مدیریت اجرایی موسسه «سفیر آفتاب» آغاز شده است. پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان به نحو شایسته، افزایش رشد و توان گروه‌های سرودی، نشر سرود و سرودخوانی، کاهش هزینه‌های تولید سرود فاخر در گروه‌های سرود، معرفی گروه‌های سرود خلاق و با کیفیت، ایجاد ارتباط مستمر و باکیفیت با همه گروه‌های سرود در سراسر کشور و ارتقای سطح کیفی اجرای زنده سرود از مهم‌ترین اهداف این پروژه است.

غیر از هدایا و جوایز نقدی که برای گروه‌های شرکت‌کننده این لیگ در نظر گرفته شده، شرایط دیگری هم برای گروه‌های برگزیده سرود فراهم شده که طی آن به گروه‌های ممتاز از مزایای ساخت نماهنگ و گروه‌های دوم و سوم از مزایای ساخت تک قطعه بهره‌مند می‌شوند. این در حالی است که برگزاری کارگاه‌های آموزشی زیر نظر استادان و هنرمندان شناخته شده موسیقی، برای گروه‌های برگزیده یکی دیگر از فعالیت‌هایی است که برای این پروژه ملی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.