سه‌شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

در برنامه اعلامیه با مدهرست در پرس‌تی‌وی؛

آن سینگلتون از سازمان منافقین و حامیانش سخن می‌گوید

شبکه پرس تی وی

سینماپرس: برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» (The Communiqué with Richard Medhurs) شبکه پرس تی وی به بهانه اجلاس سراسری منافقین به بررسی تاریخچه، فعالیت ها و مواضع این گروهک می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» (The Communiqué with Richard Medhurs) شبکه پرس تی وی به بهانه اجلاس سراسری منافقین به بررسی تاریخچه، فعالیت ها و مواضع این گروهک می‌پردازد.

«اعلامیه با ریچارد مدهرست» این هفته به بهانه برگزاری اجلاس سراسری ایران آزاد ۲۰۲۱ توسط منافقین، نگاهی دارد به تاریخچه ننگین این گروهک، و فعالیت‌های تروریستی و جاسوسی‌اش در ایران.
ریچارد مدهرست، مجری و تهیه کننده برنامه در گفت و گو با آن خدابنده(سینگلتون)، کارشناس مسائل تروریسم و فعال بریتانیایی حقوق بشر، درباره اهداف و حامیان گروهک منافقین از جمله ایالات متحده و عربستان سعودی از حمایت همه‌جانبه از این گروهک سوال می کند و می پرسد که آیا منافقین اصولا قدرت براندازی حکومت در ایران را دارند و چگونه تصور می کنند که با توجه به سوابق تروریستی و جاسوسی شان از سوی ملت ایران پذیرفته خواهند شد؟
برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» به تهیه‌کنندگی ساتراپ شجاعی چهارشنبه ساعت ۰۸:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس تی‌ وی می‌رود و بازپخش این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۴:۰۰ و روز جمعه ساعت ۲۳:۰۰ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.