شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری؛

معرفی هیأت داوران بخش فیلم کوتاه مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کانون

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: اسامی هیأت داوران بخش فیلم کوتاه پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، «بیژن میرباقری» کارگردان و نویسنده فیلم‌های سینمایی و کوتاه، عضو کانون کارگردانان خانه سینما و انجمن فیلم کوتاه ایران و عضو انجمن آسیفا و آسیفای بین‌الملل، «رقیه توکلی» نویسنده و کارگردان فیلم‌های سینمایی، مدرس و مدیر گروه رشته سینما و عکاسی در دانشگاه، عضو انجمن فیلم کوتاه ایران و کانون کارگردانان خانه سینما و «سعید پوراسماعیلی» مدرس فیلم‌برداری و عکاسی، کارگردان فیلم کوتاه داستانی و مستند، فیلمبردار فیلم سینمایی، تله فیلم و فیلم کوتاه و تدوین‌گر فیلم‌های کوتاه و انیمیشن، هیأت داوران بخش فیلم کوتاه این مسابقه را تشکیل می‌دهند.
بر همین اساس هیأت داوران بخش فیلم کوتاه، ‌۴۱ فیلم‌نامه‌ی برتر که در مرحله‌ی اول پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان از سوی هیأت انتخاب اعلام شده بود، را داوری کردند.
پنجمین مسابقه‌ی فیلم‌نامه و نمایش‌نامه‌ کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو مرحله صورت گرفت، ابتدا طرح‌های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه از سوی هیات انتخاب بررسی و آثار برتر معرفی شد.
همچنین در مرحله دوم صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت داشتند تا نسخه اصلی فیلمنامه خود را برای داوری پایانی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.