دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

تهیه‌کننده «کلبه عمو پورنگ» عنوان کرد:

«کلبه عمو پورنگ» در سال ۱۴۰۰ پر بیننده‌ترین مجموعه بوده و رکورد خیلی از سریال‌های تلویزیونی را زده است

مجموعه تلویزیونی «کلبه عمو پورنگ»

سینماپرس: تهیه‌کننده «کلبه عمو پورنگ» گفت: ۱۰۰ قسمت جدید در حال تولید است، «کلبه عمو پورنگ» به هر حال برای مردم تنوع و تازگی دارد. گریم‌های فانتزی، نور، دکور، رنگ و موسیقی در کنار هم مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم در ادامه این میزان استقبال بیشتر شود.

به گزارش سینماپرس، مسلم آقاجان‌زاده در گفت‌وگو با میزان پیرامون تغییرات سری جدید «کلبه عمو پورنگ» گفت: در سری جدید «کلبه عمو پورنگ» سه لوکیشن جدید به این مجموعه اضافه شده است. تا اینجا در حدود شش شخصیت با بازیگران جدید به کار اضافه شده‌اند و قطعا این تعداد بازیگران و لوکیشن‌های جدید کار را متحول می‌کند. دکور دامپزشکی، آرایشگاه، لبنیاتی و لانه سگ از جمله دکورهای اضافه شده به مجموعه «کلبه عمو پورنگ» است که بازیگران جدید در این لوکیشن‌ها ایفای نقش دارند.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم از «کلبه عموپورنگ» بیان کرد: در ۴۰ قسمت ابتدایی که در عید نوروز و ماه مبارک رمضان «کلبه عمو پورنگ» پخش شد فیدبک‌های خیلی خوبی گرفتیم و تشویق شدیم کار را متنوع‌تر و با کیفیت بالاتری ادامه بدهیم. هنوز نظرسنجی دقیقی در ارتباط با ۴۰ قسمت ابتدایی «کلبه عمو پورنگ» از سوی صدا و سیما صورت نگرفته، اما می‌توان در فضای مجازی متوجه میزان توجه مخاطبین شد.

تولید ۱۰۰ قسمت جدید از مجموعه «کلبه عمو پورنگ» /حضور بازیگران جدید در فصل دوم

این تهیه کننده تلویزیون در همین راستا ادامه داد: تقریبا ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بازدیدکننده از ۴۰ قسمت ابتدایی «کلبه عمو پورنگ» در تلوبیون نشان از حجم بالای استقبال به این مجموعه است. این قسمت‌ها با توجه به استقبال مخاطبین مرتب و منظم بارگزاری و دیده شده است. این در حالی است که در بقیه شبکه‌های اجتماعی دیگر هم مخاطبین بسیاری قسمت‌ها را دیده‌اند. تعداد آمار بازدیدکننده بی‌نظیر است و می‌توان گفت «کلبه عمو پورنگ» از پربیننده‌ترین سریال‌ها هم پیشی گرفته و ۱۰ برابر آن‌ها مخاطب داشته است. این نشان می‌دهد هم در تلویزیون و هم در فضای مجازی به اندازه کافی پر بیننده بوده و برای همین هم قسمت‌های جدید آن در حال تولید است.

آقاجان‌زاده پیرامون علاقه بچه‌ها به مجموعه های مورد علاقه‌شان اظهار کرد: ب یکی از عادات بچه‌ها این است که وقتی جذب مجموعه و فیلمی می‌شوند بارها آن را می‌بینند و خسته نمی‌شوند و به همین خاطر آمار مخاطب این مجموعه بالا رفته است، برای پخش «کلبه عمو پورنگ» در نوروز فرصت کمی داشتیم و تقریبا ۳ ماه پیش تولید کار بود که برای تولید اینچنین برنامه‌ای مدت کوتاهی است. مثلا گریم در این مجموعه سنگین و زمان‌بر است و تقریبا طراحی هر کدام از کاراکترها از قالب‌ریزی و اجرا و طراحی لباس و ...۱۰ تا ۱۵ روز زمان می‌برد. به مرور زمان با تکمیل شدن گریم و لوکیشن‌ها سعی کردیم کم کم بازیگران جدیدی را هم اضافه کنیم. قطعا تنوع لوکیشن و شخصیت‌ها در ادامه بسیار مهم است و با صرف وقت بیشتر سعی کردیم کیفیت آن را بالا ببریم.

این تهیه‌کننده تلویزیون بیان کرد: با توجه به شخصیت‌های بامزه‌ای که اضافه شدند که نقش‌های آن‌ها را سپیده خداوردی، امیر غفارمنش، سارا منجزی‌پور و افشین سنگ‌چاپ بر عهده دارند قطعا مخاطب بیشتری جذب «کلبه عمو پورنگ» می‌شوند. مثلا امیر غفارمنش که نقش سگی را با نام قلچماق بازی می‌کند خیلی بامزه است و خیلی شیرین و زیبا این نقش را در آورده همچنین افشین سنگ‌چاپ با شخصیت آرایشگر و سپیده خداوردی در نقش گوسفند و همچنین بقیه دوستان نقششان عالی درآمده؛ امیدواری زیادی برای ارتباط هرچه بیشتر مخاطبین با سری جدید «کلبه عمو پورنگ» داریم.

وی با اشاره به اضافه شدن سپند امیرسلیمانی در ماه‌های آتی ابراز کرد: سپند امیرسلیمانی نیز نقش کرم را خیلی خوب بازی کرد و مورد استقبال مردم قرار گرفت. ولی متاسفانه در سری جدید به علت اینکه کرونا گرفت و عمل جراحی هم داشت لااقل دو ماهی نمی‌توانیم او را در کنار خود داشته باشیم. امیدورم هرچه زودتر حال سپند امیرسلیمانی عزیز بهتر شود و بتواند در کنار دوستان باشد.

آقاجان‌زاده پیرامون ریسک بالای ابتلای بازیگران به کرونا در حین کار توضیح داد: بازیگران ما در شرایط کرونا برای سرگرمی بچه‌ها و مردم ریسک می‌کنند و نمی‌توانند ماسک بزنند و با درگیر شدن آن‌ها، هم پروژه هم خود آن‌ها و خانواده‌های عزیزان دچار مشکلاتی می‌شوند. اسامی بازیگران را به سازمان صدا و سیما دادیم، اما تا کنون هیچکدام از بازیگران واکسن نزدند. با توجه به اینکه کار ما حداقل ۸ ماه دیگر هم ادامه دارد امیدواریم شرایط واکسن گروه فراهم شود.

وی همچنین اظهار کرد: گروه بازیگران هم البته با شرایط مالی بدی ادامه کار می‌دهند. مدیران صدا و سیما توجه بیشتری به سریال‌ها می‌کنند و متاسفانه آنگونه که باید از این مجموعه‌ها حمایت چندانی نمی‌شود. در حالی که به جرات می‌توان گفت «کلبه عمو پورنگ» در سال ۱۴۰۰ پر بیننده‌ترین مجموعه بوده و رکورد خیلی از سریال‌های تلویزیونی را زده است.

آقاجان‌زاده خاطرنشان کرد: ۱۰۰ قسمت جدید در حال تولید است. «کلبه عمو پورنگ» به هر حال برای مردم تنوع و تازگی دارد. گریم‌های فانتزی، نور، دکور، رنگ و موسیقی در کنار هم مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم در ادامه این میزان استقبال بیشتر شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.