شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳

شهین تسلیمی:

طبیعی است مردم به خاطر مشکلاتی که در زمان رئیس جمهوری قبلی پیش آمد نا امید شدند/اما نباید به آینده بدبین باشیم

شهین تسلیمی

سینماپرس: بازیگر سریال «زن زندگی مرد زندگی» گفت: با وجود مشکلات اقتصادی تهیه‌کنندگان هم درگیر مشکلاتی شدند و امید دارم با آمدن رئیس جمهور جدید اوضاع اقتصادی هم سر و سامان بهتری پیدا کند. من به رئیس جمهوری جدید خیلی امیددارم و مطمئن هستم شرایط خیلی بهتر می‌شود.

به گزارش سینماپرس، شهین تسلیمی در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی در سریال «زن زندگی مرد زندگی» به تهیه‌کنندگی رضا جودی به ایفای نقش پرداختم که ساخت آن تمام شده است و در حال حاضر دو پیشنهاد برای بازی دارم که به زودی مقابل دوربین یکی از آن‌ها می‌روم به این خاطر که از نظر زمانی با هم تداخل دارند باید حضور در یکی از آنها را انتخاب کنم. یکی از این کارها به کارگردانی محمد مسلمی و دیگری هم یک سریال تلویزیونی است که تا زمان قطعی شدن آن نمی‌توانم جزئیاتی از آن را بگویم.

وی با اشاره به تزریق واکسن کرونا بیان کرد: خوشبختانه در سریال «زن زندگی مرد زندگی» به تهیه‌کنندگی جودی همه بازیگران و عوامل از سوی صدا و سیما واکسن کرونا زدند. همچنین در سریال «در کنار پروانه‌ها» گه برای ماه محرم ساخته می‌شود با بهروز مفید همکاری داشتم که چند روز دیگر تصویربرداری آن در شمال کشور به پایان می‌رسد. البته بازی من در این سریال تمام شده است.

بازیگر سریال «رعد و برق» پیرامون وضعیت دستمزدها گفت: متاسفانه با توجه به بالارفتن قیمت‌ها اما دستمزدهای ما پایین آمده است و گاهی پیش آمده که بخشی از دستمزد خود را نگرفتم. سال ۹۶ سر سریالی بودم که یک سال و نیم طول کشید و هنوز بخشی از دستمزد خودم را از تهیه کننده آن نگرفتم و متاسفانه تهیه‌کننده کار تا کنون اقدامی نکرده است. اما برخی از تهیه‌کنندگان خیلی خوش حساب و متعهد هستند که می‌توانم از سعید سعدی و بهروز مفید که به تازگی با آن‌ها همکاری داشتم نام ببرم.

وی در همین راستا اظهار کرد: به هر حال با وجود مشکلات اقتصادی تهیه‌کنندگان هم درگیر مشکلاتی شدند و امید دارم با آمدن رئیس جمهور جدید اوضاع اقتصادی هم سر و سامان بهتری پیدا کند. من به رئیس جمهوری جدید خیلی امیددارم و مطمئن هستم شرایط خیلی بهتر می‌شود.

وی در همین راستا افزود: به آینده خیلی خیلی امیدوارم و از کارهای مهم و اساسی آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه خبردار شده ام و می‌دانم چه تحول مثبتی توسط وی ایجاد شده است. طبیعی است مردم به خاطر مشکلاتی که در زمان رئیس جمهوری قبلی پیش آمد نا امید شدند، اما نباید به آینده بدبین باشیم و با خوشبینی قطعا اتفاقات بهتری می‌افتد. خیلی امیدوارم و می‌دانم با آمدن رئیس جمهور جدید بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

تسلیمی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه پروژه‌ها خاطرنشان کرد: عوامل پشت صحنه و جلوی دوربین در در آثار پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و می‌گویند خطر ابتلا به کرونا وقتی هوا در جریان باشد و محیط باز باشد کمتر است که خوشبختانه این مهم هم از سوی تهیه‌کنندگان و کارگردانان تلویزیونی رعایت می‌شود هم از سوی دیگر عوامل گروه. مثلا در سریال «رعد و برق» که در گرگان فیلمبرداری می‌شد تقربیا همیشه در فضای باز بودیم و در شهر مقدس مشهد که سر سریال «بچه مهندس ۴» بودم محیط تقریبا بازی برای فیلمبرداری انتخاب شده بود و فاصله‌گذاری و موارد بهداشتی رعایت میشد و خدا را شکر مشکلی پیش نیامد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.