چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

اعلام برنامه‌های فرهنگی «هفته المپیک»؛

پخش ۹ فیلم مرتبط با همکاری «بنیاد سینمایی فارابی»

هفته المپیک

سینماپرس: ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری هفته المپیک منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری هفته المپیک از ۵ تا ۱۰ تیر در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد برگزار می‌شود.

سیدمحمد حسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با اعلام این خبر گفت: در این هفته مجموعه‌ای از رویدادهای فرهنگی و هنری تدارک دیده شده که برگزاری نمایشگاه عکس، کارگاه‌های هنری، هفته فیلم و رونمایی از چند آلبوم موسیقی شامل آهنگ‌های حماسی و قهرمانی از جمله آنهاست.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تصریح کرد: مراسم آئینی و ورزش‌های پهلوانی شامل مناجات خوانی، پرده خوانی، چاوش خوانی، ورزش‌های بومی و محلی بخش دیگری از برنامه‌هایی است که در هفته المپیک در قالب برنامه‌های میدانی به اجرا در می‌آید.

به گفته حجازی برگزاری کارگاه‌های عروسک سازی، تصویرگری و عصرانه کارتون پل طبیعت با حضور ۶۰ کارتونیست با موضوع المپیک و ورزشکاران، پخش ۹ فیلم مرتبط با همکاری بنیاد سینمایی فارابی و اجرای گروه‌های موسیقی اقوام از دیگر برنامه‌های تدارک دیده در این هفته فرهنگی است.

وی در پایان تصریح کرد: در روز پایانی هفته المپیک یعنی ۱۰ تیر مراسم بدرقه کاروان اعزامی به المپیک در اراضی عباس آباد و در جوار بلندترین پرچم ایران برگزار می‌شود.

این برنامه‌ها در گذر فرهنگ (حد فاصل باغ کتاب و دریاچه هنر) از ۵ تا ۱۰ تیر با همکاری کمیته ملی المپیک و مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.