شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

با تبریک به رئیس جمهور منتخب

تجلیل هیات اسلامی هنرمندان از حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات 1400

سینماپرس: هیات اسلامی هنرمندان با تجلیل حضور گسترده مردم، انتخاب سیدابراهیم رئیسی به ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش سینماپرس در بیانیه هیات اسلامی هنرمندان آمده است: حضور پرشور مردم فهیم ایران اسلامی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم ثبت نمود.

در شرایطی که ناکارآمدی دولت، باعث بروز بیشترین نارضایتی ها در بین مردم شده، حضور گسترده و مشارکت بیش از ۵۰ درصدی مردم در انتخابات، زنده کننده غرور ملی است که به یقین منتخب ملت بزرگوار ایران اسلامی باید آن را پاس بدارد.

امروز راهی سخت پیش روی منتخب مردم خواهد بود تا با تلاشی طاقت فرسا، کارهای انجام نشده و زمین مانده ۸ سال گذشته را به سرانجام برساند. قطعاً یکی از این حوزه های مهم عرصه فرهنگ است که با ولنگاری باورنکردنی همراه شده و ان شاءا... رئیس جمهور منتخب با چیدمان نیروهای متعهد، انقلابی، ولایی و دارای تجارب ارزشمند فرهنگی و هنری، مسیر بازگشت به ارزش های اصیل انقلاب اسلامی را در عرصه فرهنگ و هنر رهنمون خواهد شد.

هیأت اسلامی هنرمندان ضمن تبریک این حضور گسترده مردمی به امام عصر (عج)، رهبری معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی و همچنین تبریک به منتخب ملت بزرگ ایران دکتر سیدابراهیم رئیسی امیدوار است در آینده ای نزدیک شاهد تغییر جدی در رویکردهای عرصه فرهنگ و هنر باشیم.

نظرات

  • حسن ساجدی ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۳
    0 0
    ما انقلابی ماندیم و همیشه خواهیم ماند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.