جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

با اعلام پخش توسط «نتفلیکس»؛

تریلر «شکارچیان ترول: ظهور تایتان‌ها» رونمایی شد

انیمیشن «شکارچیان ترول: ظهور تایتان‌ها»

سینماپرس: نخستین تریلر فیلم انیمیشن «شکارچیان ترول: ظهور تایتان‌ها» که گی‌یرومو دل تورو مسئولیت نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشته، منتشر شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، با انتشار اولین تریلر انیمیشن جدید گی‌یرمو دل تورو با عنوان «شکارچیان ترول: ظهور تایتان‌ها» که برای نت‌فلیکس و دریم‌ورکس ساخته شده، اعلام شد دوستداران این انیمیشن می‌توانند از ۲۱ جولای آن را از طریق نتفلیکس تماشا کنند.

دل تورو کارگردان برنده اسکار اولین بار سال ۲۰۱۶ در جشنواره انیمیشن انسی خبر داده بود که قصد دارد برای دریم‌ورکز یک سریال انیمیشن با عنوان «شکارچیان ترول» تولید کند.

امروز ۵ سال پس از آن تاریخ، او بار دیگر –اگر چه به صورت مجازی- در جشنواره انسی اعلام کرد که فیلم بلند این انیمیشن آماده شده و اولین بار ۲۱ جولای در دسترس خواهد بود.

داستان این فیلم در همان دنیای «داستان‌های آرکادیا» که دل تورو خالقش بود رخ می‌دهد. در آرکادیا جنگ میان مخلوقاتی چون ترول‌ها، بیگانگان و جادوگران همیشه در جریان است.

دل تورو در مصاحبه خود با تمجید از آنچه در این رویداد فرانسوی رخ می‌دهد از جشنواره انسی به عنوان چیزی فراتر از دیگر فستیوال‌ها یاد کرد و گفت: این تنها مکان جهان است که می‌توان چنین فضایی را تجربه کرد. همه چیز مربوط به انیمیشن‌های دوست داشتنی است و چیزی خیلی بیشتر از تجارت، آمار یا پول‌های رد و بدل شده در آنجا جاری است. شما برای عشق اینجا هستید و همین انسی را خاص می‌کند.

وی همچنین گفت ریشه‌های این فیلم به خیلی پیش از آنچه در انسی ۲۰۱۶ اعلام کرد باز می‌گردد و ساخت این فیلم برایش شبیه یک تسکین و رسیدن به آرامش بود.

دل‌تورو افزود همیشه به ساخت این انیمیشن فکر می‌کرد و از کودکی در مکزیک، موجودات غریبی که می‌توانند در فاضلاب‌های گوادالاخارا زندگی کنند فکرش را به خود مشغول می‌کر.

این کارگردان مکزیکی همچنین افزود در طول این مسیر سعی کرد با گروهی کار کند که ایده‌های جدید داشته باشند.

دل تورو ابتدا قصد داشت این پروژه را در قالب زنده و با داستانی در دهه ۱۹۸۰ بسازد اما به پیشنهاد جفری کتزنبرگ مدیر وقت دریم‌ورکس آن را در قالب یک فیلم بلند پیش برد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.