چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

مدیر شبکه رادیویی پیام:

برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود

شهرام ملازاده

سینماپرس: «پیام حضور» ویژه‌برنامه شبکه رادیویی پیام و «آوای حضور» ویژه‌برنامه رادیو آوا در روز برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

به گزارش سینماپرس، شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در جمعه ۲۸ خرداد به خبرنگار مهر بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای حل مشکلات داخلی و بین‌المللی از اهمیت بالایی برخوردار است و برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: رادیو پیام و رادیو آوا به‌عنوان دو رسانه شنیداری مقبول و پرطرفدار جامعه با تولید و پخش ویژه برنامه‌های انتخاباتی با هدف برگزاری انتخابات با شکوه از هموطنان دعوت به مشارکت حداکثری می‌کند.

این مدیر رادیو با اشاره به راه اندازی دو ویژه برنامه انتخاباتی تصریح کرد: در همین راستا رادیو پیام با ویژه برنامه «پیام حضور» در روز برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌صورت زنده از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۲۸ خردادماه در پنج بخش چهار ساعته صبحگاهی، نیمروزی، عصرگاهی، شامگاهی و شبانگاهی تا پایان ساعت برگزاری انتخابات فعالیت دارد.

وی اضافه کرد: فعالیت این دو شبکه رادیویی با آیتم‌های متنوع از جمله ارتباط با مراکز صداوسیمای استان‌ها در خصوص اطلاع رسانی از حضور پرشور و مشارکت هموطنان در انتخابات، اطلاع رسانی لحظه‌ای از صدور بخشنامه‌های صادره از سوی شورای نگهبان، وزارت کشور و ستاد برگزاری انتخابات و پخش بیانات امام (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات خواهد بود. همچنین ارتباط با کارشناسان سیاسی درباره تاثیر حضور مردم در تعیین سرنوشت خویش و اقتدار ملی، ارتباط با ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مراکز اخذ رای، پخش ترانه‌های ملی و میهنی و متون رادیویی از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است که به‌صورت زنده پخش می‌شود.

ملازاده درباره رادیو آوا نیز بیان کرد: رادیو آوا نیز با ویژه برنامه «آوای حضور» از ساعت ۶ صبح در پنج بخش چهار ساعته با پخش آیتم‌های متنوع و ترانه‌ها و سرودهای ملی و میهنی هموطنان را در سراسر ایران اسلامی تا پایان ساعت رأی‌گیری همراهی می‌کند.

مدیر رادیو پیام و آوا گفت: رادیو نمای رادیو پیام و آوا نیز در روز برگزاری انتخابات همزمان با آنتن شبکه حضور پرشور هموطنان را در این روز سرنوشت ساز به تصویر خواهد کشید. همچنین هموطنان عزیز می‌توانند با مشارکت در پویش «رای من، سرنوشت من» از لحظه ماندگار شرکت در انتخابات عکس گرفته و به همراه تصویر خود برای پخش از رادیو نما از طریق درگاه‌های ارتباطی شبکه ارسال کنند. بخش فضای مجازی شبکه نیز همسو با برنامه‌های در حال پخش ضمن اطلاع رسانی لازم، تعامل ویژه در دریافت و انتشار فایل‌های صوتی و تصویری هموطنان خواهد داشت.

ملازاده در پایان گفت: برای تعامل بیشتر شبکه با هموطنان در روز انتخابات مسابقه بازخوانی و همخوانی پنج سرود ملی و میهنی تدارک دیده شده است. هموطنان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت و شبکه‌های اجتماعی رادیو پیام و آوا مراجعه کنند و به انتخاب خود این سرودها و ترانه‌های ملی و میهنی را انتخاب و آن را با صدای خود بازخوانی کرده و برای پخش از رادیو پیام و آوا از طریق درگاه‌های ارتباطی با مشخصات خود ارسال کنند که بعد از داوری ضمن پخش آثار برگزیده از رادیو پیام و آوا جوایز نقدی از سوی شبکه اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.