سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱

با انتشار بیانیه‌ای صورت گرفت؛

حمایت قاطع سینماگران دفاع مقدس از ریاست جمهوری «آیت‌الله رییسی»

سیدابراهیم رئیسی

سینماپرس: جمعی از هنرمندان و سینماگران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت با انتشار بیانیه‌ای از آیت‌الله رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ حمایت کردند.

به گزارش سینماپرس، متن بیانیه مذکور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین

إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُمْ بِهِ إِنَّ اللَّهَ کَانَ سَمِیعًا بَصِیرًا (سوره نساء آیه ۵۸)

خدای متعال به شما فرمان می دهد که امانت های الهی و امانت های مردم را به صاحبان آنها برسانید و چون میان مردم داوری می کنید به عدالت (و انصاف) حکم کنید.

دولت جوان و حزب اللهی علاج مشکلات کشور است. مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

ملت عزیز و قهرمان ایران، دوستان و یاران هنرمند و فرهیخته ...

هشت سال از زمامداری جماعتی پرادعا، پرحرف، کم عمل، پرهزینه، وکم‌حوصله سپری شد. جماعتی که برای فریب مردم با سوء استفاده از نام «دولت تدبیر و امید»، جز ناامیدی و بر باد دادن اهداف بلند و آرزوهای نسل جوان و آینده ساز کشور، و تضعیف دستاوردهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران چیزی به بار نیاوردند؛ و عرصه اقتصاد و فرهنگ و هنر کشور را جولانگاه دلالان محبت و بر باد دهندگان بیت المال قرار دادند و اقوام درجه یک و دو و سه خود را بر خوان گسترده اموال مردم مستولی کردند و با وجود این که اخیراً پس از احیای قوه قضائیه در محدودیت‌هایی قرار گرفتند و برخی نیز به دام عدالت گرفتار و محکوم شدند، کماکان به این رویه شیطانی ادامه داده، چهره این دولت را به عنوان ناکارآمدترین دولت پس از انقلاب اسلامی نام نهادند.

این جریان، با اراده‌ای باورنکردنی، با رها کردن امور در عرصه‌های فرهنگی و هنری، از طریق ولنگاری مشمئز کننده فرهنگی، لاابالی‌گری و بی‌مبالاتی فرهنگی را در میان قشری از مردم و اهالی فرهنگ و هنر گسترش دادند و در مقابل کوشش و همت خود را در خانه‌نشینی و بیکار کردن مستمر و جان‌فرسای هنرمندان و فرهیختگان متعهد و انقلابی به شکل فزاینده‌ای به کار گرفتند و نام بسیاری از آنان را در «فهرست نانوشته سیاه» قرار دادند. به نحوی که تنها همیاری برخی نهادها و ارگان‌های انقلابی می‌توانست روزنه‌ای از امید را برای آنان باز بگذارد. والا هیچ! تا جایی که علی‌رغم همه شعارهای براق و دلفریب، سینمای استراتژیک و انقلابی کشور را که در جهان اسلام موجب افتخار، و در چشم استکبار جهانی، ناوکی دردناک بود، به سمت نابودی کشاندند.

ملت شریف و آگاه ایران

اکنون که به وضوح توخالی‌بودن شعارها و وعده‌های فریبنده غربگرایان ترسو و بزدل به خوبی آشکار شده، و دست این جماعت پرغوغای بی‌عمل برای جامعه فهیم و دقیق ایران رو شده است، و از سوی دیگر ترنم بهار رهایی و خوشبختی در سایه دولتی جوان و انقلابی به گوش می‌رسد، که عزم خود را در انهدام بت‌خانه‌های فساد و تبعیض نشان داده، طلیعه صبحی روشن را می‌دهد که ما و شما به امید آن لحظه‌شماری می‌کنیم...

ورود آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و یاران انقلابی‌اش در عرصه انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، به همراه برنامه‌های امیدآفرین، نجات‌بخش، و قابل اجرا، در کنار کارنامه‌های درخشان ایشان؛ همگان را به مقطعی حساس، تاریخی، و بی‌بدیل وارد نموده تا از این فرصت بی‌همتا به یکباره ریشه نفاق سازمان‌یافته در کشور امام زمان (عجل الله تعالی علیه) برکنده شود، لذا اینجانبان به عنوان جمعی از هنرمندان و سینماگران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، و مقاومت از همه همکاران و دوستان خود در سراسر کشور، و از تمام جوانانی که دل در گروی کشور عزیز ایران دارند، و با عزم و جدیت تمام پای در عرصه گذارده‌اند تا با یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، و با استعانت از ذات باریتعالی و در محضر قطب عالم امکان جضرت ولی عصر (عج) در پیروی از منویات امام مسلمین خامنه‌ای عزیز دعوت می‌شود تا به کاندیدای اصلح و مقبول مردم، برادر فداکار، مردمی، و مجاهد فی سبیل‌الله آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رأی دهند و با آرای خود ضمن ایجاد آرامش در دل مظلومان و مستضعفان کشور، موجبات نابودی جریان نفاق و افرنگ را در کشور شهیدان خدایی فراهم آورند.

در عین حال از تمامی دیگر کاندیداهای محترم جبهه انقلاب اسلامی درخواست می‌شود تا برای تقویت و پیروزی قاطع این جبهه، توحید کلمه، و در نظر گرفتن مصالح عالیه کشور، با وجود دلایل و توجیهات فراوانی که ممکن است برای حضور تا آخرین لحظه برای هریک از دیگر نامزدهای محترم وجود داشته باشد، و با وجود شایستگی‌های فراوان آنان؛ از نامزدی انتخابات انصراف بدهند تا به یاری خدای منان نتیجه مطلوب حاصل شود، و خدای ناخواسته دولت سوم روحانی از صندوق بیرون نیاید، و بار سال‌های وحشتناک ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ تکرار نشود.

ان‌شاء‌الله تعالی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.