جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

پروانه معصومی:

فکر می‌کنم کار در چنین موقعیتی اشکالی نداشته باشد و می‌تواند به بقای کار یک بازیگر در این شرایط سخت کمک کند

پروانه معصومی

سینماپرس: بازیگر سریال «یوسف پیامبر(ع)» گفت: این روزها در سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید که قرار است ماه محرم امسال از شبکه دو سیما روی آنتن برود مشغول بازی هستم.

به گزارش سینماپرس، پروانه معصومی در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگر گفت: بالاخره بعد از یک سال و نیم احتیاط برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا و رعایت کامل و در خانه ماندن حالا با آگاهی نسبت به موقعیت و کنترل این بیماری در حد لازم، حضور در سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید که قرار است ماه محرم امسال از شبکه دو سیما روی آنتن برود را پذیرفته‌ام.

وی در همین راستا ابراز کرد: در مورد جزئیات سریال «در کنار پروانه‌ها» فعلا چیزی نمی‌گویم تا مردم خودشان با تماشای آن مضمون این مجموعه را درک کنند اما خوشبختانه می‌توانم بگویم لوکیشن اصلی این سریال نزدیک به محل زندگی من در منطقه صومعه سرا که شهری در نزدیکی رشت است بوده و برای همین خیالم از این بابت راحت است که در شرایط کرونایی لازم نیست بین محل زندگی‌ام با دیگر شهرها در تردد باشم.

معصومی به رعایت کلیه اصول بهداشتی در پشت صحنه سریال محرمی «در کنار پروانه‌ها» خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمام اصول بهداشتی در مجموعه «در کنار پروانه‌ها» رعایت می‌شود و تمامی گروه به جز بازیگران هر یک دو ماسک زخیم بر صورت دارند و گاهی دلم برای آنها می‌سوزد که چطور نفس می‌کشند اما از طرفی خیال ما بازیگران که به اجبار بدون ماسک مقابل دوربین ظاهر می‌شویم راحت است و فکر می‌کنم کار در چنین موقعیتی اشکالی نداشته باشد و می‌تواند به بقای کار یک بازیگر در این شرایط سخت کمک کند.

گفتنی است تصویربرداری سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» که چندی پیش در تهران کلید خورده بود، در لاهیجان ادامه دارد و نزدیک به ۳۰ درصد از آن انجام شده است.

این سریال برای ماه محرم و پخش از شبکه دو سیما آماده می‌شود. به تازگی برزو ارجمند مقابل دوربین داریوش یاری در این سریال رفته است.

داستان سریال از آنجا شروع می‌شود که مشکلات پی در پی زندگی «رهی» را که از بیماری حاد قلبی در رنج است، به جوانی ناامید تبدیل کرده است. او برای نجات تنها دلخوشی زندگی‌اش که خواهرش است، طعمه نقشه‌ای می‌شود که…

در این سریال پروانه معصومی، برزو ارجمند، سامرند معروفی، بیتا سحرخیز، محمود جعفری، نگار عابدی، نسرین بابایی، شهین تسلیمی، وحید رحیمیان، النازاسماعیلی، مجید پتکی، کاوه سماک باشی، حسن سلیمانی، علی مجلسی، پارسا نوریانپور، فرناز زوفا، محمدرضا جعفری لفوت، کیان جعفری لفوت، ساجد یوسفی، محمدطاها عاشری، محمدعلی صادق حسنی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

تعدادی از عواملی که در این سریال در حال همکاری هستند، عبارتند از: تهیه‌کننده: بهروز مفید، کارگردان: داریوش یاری، سرپرست نویسندگان: امیرمحمد عبدی، نویسندگان: علی حمیدنژاد، سید حسن حسینی، سعید عبدی، دستیار یک کارگردان: احمد میرمحمدی، مدیر برنامه‌ریزی: پوریا کریمی، مدیر فیلمبرداری: حسین ناظریان، مدیر صدابرداری: محمدرضا مرتضایی، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، طراح چهره‌پردازی: آرمین اسماعیلی، طراح لباس: سعید اهنگرانی، آرتا علوی، منشی صحنه: ایلار تقوی، مدیر تولید: حسین باقریان، مدیر تدارکات: مسعود مهدوی، عکاس: فرزاد اسدیان، مدیر امور مالی: فریبا قشلاقی، دستیار کارگردان: میلاد گروسی، دستیار برنامه‌ریز: ابوالفضل غلامی، دستیار یک تصویر: سامان فطرت، دستیار صدا: عرفان قوامی، دستیاران تصویر: علی‌اکبر مرتضی‌زاده آرایی، علیرضا نادری، حمید حسن‌پور، فاضل عباسی‌نژاد، مجریان گریم: پریسا نیک خصلت، بهنام نوروزی، مریم هارونی، مدیر صحنه: علی مرتضوی، دستیاران صحنه: رسول ترابی، بهمن عطایی، دستیار لباس: مائده حسینی، دستیاران تولید: ایمان پناهی‌راد، امین سبحانی‌نیا، دستیاران تدارکات: محمدرضا موحدی، هادی رمضان‌نظری، روابط عمومی: سپیده کامرانی‌فر.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.