چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

علیرام نورایی:

بازیگران مظلوم‌ترین قشری هستند که در مقابل کرونا هیچ دفاعی از خود ندارند

علیرام نورایی

سینماپرس: بازیگر فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» گفت: همچنان مشغول ایفای نقش در سریال تلویزیون «طلاق» هستم و تمامی پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه سریال «طلاق» به خوبی رعایت می‌شود.

به گزارش سینماپرس، علیرام نورایی در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: همچنان و پس از حدود یک سال و نیم کار در مجموعه تلویزیونی «طلاق» همچنان مشغول ایفای نقش در این پروژه تلویزیونی هستم و به همین خاطر حضور در هیچ پروژه سینمایی و تلویزیونی دیگری را نپذیرفتم.

وی پیرامون مضمون و محتوای این سریال تلویزیونی ابراز کرد: در مورد محتوا و مضمون این سریال تلویزیونی نمی‌توانم اطلاعاتی بدهم چراکه اطلاع رسانی این پروژه به عهده روابط عمومی آن است اما به طور کلی مجموعه‌ای قوی برای تلویزیون خواهد بود.

نورایی پیرامون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه تلویزیونی «طلاق» ابراز کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه سریال «طلاق» به خوبی رعایت می‌شود اما در نهایت بازیگران بعد از گریم دیگر نمی‌توانند از ماسک استفاده کنند، در واقع باید گفت که بازیگران مظلوم‌ترین قشری هستند که در مقابل کرونا هیچ دفاعی از خود ندارند.

گفتنی‌است تاکنون ۸۰ درصد از صحنه‌های مربوط به مجموعه تلویزیونی «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی جلوی دوربین رفته است.

سکانس‌هایی از سریال در خارج از کشور تصویربرداری می‌شود که گروه در حال بررسی برای نهایی کردن کشور مقصد هستند.

گروه سازنده سریال ظرف ۱۰ روز گذشته سکانس‌های خارجی را در مناطق مختلف تهران از خیابان فرشته تا خاوران تصویربرداری کردند و در روزهای آتی برای ضبط صحنه‌های داخلی در غرب تهران مستقر می‌شوند. پیش‌تر گروه در حال ضبط سکانس‌های مربوط به دادگاه بودند که به اتمام رسید؛ بنابراین گزارش، برخلاف آنچه از عنوان «طلاق» در ذهن متبادر می‌شود، این سریال به مسائل خانوادگی نمی‌پردازد و موضوع داستان درباره مسایل اجتماعی بحث‌برانگیز و یک درام سیاسی است که به مفاسد اقتصادی می‌پردازد. بر اساس داستان طرح شده در سریال به‌زودی نام اصلی سریال اعلام خواهد شد.

این روزها دکتر شاهین فرهنگ، مهرداد ضیایی، حمیدرضا هدایتی، فرید قبادی و علیرام نورایی به گروه بازیگران این مجموعه اضافه شدند و تدوین این سریال نیز به صورت همزمان در حال انجام است.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به مجید واشقانی، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، شهرام عبدلی، سروش طاهری، امین زارع، بهارمحمدپور، فاطمه الطافی، مجید رحمتی، مهران مرادی، هدیه رضایی، بهناز پورفلاح، بهزاد اقطایی، حسن ولیخانی، حمیدرضا عرب‌سرخی، رامین یحیی‌زاده، سیدحمید فتوحی، شیلر کی، مینو شیخان، عسل غروی، علیرضا جلیلی و مهدی شاکریان اشاره کرد.

در فاز دوم تصویربرداری، برخی از عوامل پشت دوربین تغییر کردند که از آن جمله می‌توان به منصور ظهوری (فیلمبردار)، فرشید کیوانمهر (صدابردار)، طراح گریم (علی عارفی) اشاره کرد؛ بنابراین گزارش، تصویربرداری این سریال از سال ۹۸ شروع شده است و همچنان ادامه دارد. پیش‌بینی می‌شود تصویربرداری تا حدود چهار ماه دیگر به طول بیانجامد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.