دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

با انصراف از داوری؛

سایمون کاول برنامه استعدادیابی رژیم صهیونیستی را متوقف کرد

سایمون کاول

سینماپرس: ساخت برنامه «ایکس فاکتور رژیم صهیونیستی» به دلیل انصراف سایمون کاول از داوری و برنامه سازی در رژیم صهیونیستی متوقف شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، سایمون کاول برنامه‌ساز و داور مشهور برنامه‌های استعدادیابی اعلام کرد در «ایکس فاکتور صهیونیستی» شرکت نمی‌کند. ‌

کاول برنامه‌اش برای حضور به عنوان داور در فصل بعدی «ایکس فاکتور صهیونیستی» را لغو کرد.

اواخر سال پیش این تهیه‌کننده و داور مشهور برنامه‌های تلویزیونی قراردادی برای حضور به عنوان داور در فصل بعدی یک برنامه استعدادیابی موسیقی رژیم صهیونیستی امضا کرده بود. این برنامه قرار بود تابستان امسال فیلمبرداری شود.

دیروز یکشنبه سخنگوی کمپانی تولید کننده «ایکس فاکتور رژیم صهیونیستی» اعلام کرد که کاول قراردادش را «به دلایلی شخصی» لغو کرده است. این کمپانی از توضیح بیشتر در این باره خودداری کرد.

هفته پیش گفته شده بود کاول به دلیل خشونت‌های درگرفته علیه فلسطینی‌ها از سوی رژیم صهیونیستی در این زمینه دچار نگرانی شده است.

کاول که تهیه‌کننده و مجری برنامه استعدادیابی «آمریکاز گات تلنت» است سال پیش با شکستگی کمر مواجه شد و برای جراحی و گذراندن دوره بهبودی مدتی از حضور در تلویزیون فاصله گرفته بود، اما او در فصل جدید این برنامه استعدادیابی در شبکه ان‌بی‌سی حاضر شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.