دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

به کارگردانی «کامران تفتی»؛

رونمایی از فیلم تاتر «تنهایی تهران»

فیلم تئاتر «تنهایی تهران»

سینماپرس: روز جمعه هفتم خرداد ماه، با حضور چهره‌های هنری، دست اندرکاران هنرهفتم و عوامل فیلم، از تازه ترین محصول تصویری موسسه هنرینمآباد با عنوان «تنهایی تهران» رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم تئاتر «تنهایی تهران» که طراحی، نویسندگی و کارگردانی آن را کامران تفتی، بازیگر و مدرس آکادمی «نمآباد» برعهده داشته است، در قالب یک اکران خصوصی در پردیس سینمایی ملت برای علاقه مندان و مدعوین به نمایش در آمد.

در این اثر، که تهیه کنندگی آن بر عهده هما نیکخواه بوده و مجریان طرح نیز به طور مشترک موسسه نمآباد و شرکت سروش بوده اند، علاوه بر حضور افتخاری سهند جاهدی، هنرجویان بازیگری آموزش دیده در نمآباد نقش‌های دیگر را برعهده دارند.

علاوه بر مدیران و دست اندرکاران موسسه های نمآباد وسروش و جمعی از هنرمندان برجسته کشور، اصحاب رسانه و برخی از اساتید علمی دانشگاه‌های هنر نیز از جمله دعوت شدگان به این مراسم بودند که در سالن شماره ۹ پردیس سینمایی ملت، برگزار شد.

فیلمتئاتر «تنهایی تهران» ماحصل ماه‌ها آموزش کاربردی هنرجویان آکادمی نمآباد بوده و به نوعی پروژه فارغ‌التحصیلی این هنرمندان محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که براساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده از سوی هما نیکخواه تهیه کننده اثر، قرار است فیلم تنهایی تهران در سه قسمت از طریق مجموعه سینمامارکت در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

درباره محتوای این فیلم از سوی تهیه کننده اثر چنین آمده است: «در فیلم تئاتر تنهایی تهران دردها و مشکلات اجتماعی با روایتی جدید و جذاب به تصویر درآمده تا شاید تجربه ای باشد برای کوچ نکرده‌ها، بالا دستی‌ها، ضعیف ترها و یا …این فیلم - تئاتر آسیب‌های اجتماعی، ناهنجاری‌ها و مشکلات جامعه امروز ما را به تصویر می‌کشد، جنس این فیلم داستان تک تک انسان‌هایی است که زیر آسمان این شهر، در سکوت شب‌های تهران، تنها و تنهاتر از همیشه با دردهای خویش دست و پنجه نرم می‌کنند. یک زن تنها، دختری بی پناه، مردی تکیده و یا پسر پیک موتوری که در جامعه خود هیچ امنیتی ندارند، به راستی چه کسی مسئولیت مشکلات این افراد را به عهده دارد؟

موسسه هنری نمآباد بستری را مهیا نموده تا افرادی که از کودکی رویای بازیگری به سر دارند بتوانند همراه با تیم حرفه ای و کاربلد به رویای خویش جامه عمل بپوشانند. »

نظرات

  • لیلا یوسف زاده ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۶
    0 0
    سلام امیدوارم حالتون خوب باشه دست تک تک شما وبه خصوص آقای کامران تفتی عزیزدرد نکنه به نظر من همچین چیزی که واقعیتهارو نشون بده خیلی خیلی خوبه تاکسانی که هیچ تجربه ای ازتهران ومشکلات پیرامون آن ندارند باواقعیتهاآشنا بشن وتصمیم درست بگیرن قبل از هرکاری که میخوان انجام بدن همگی خسته نباشید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.