یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

روی آنتن پرس‌تی‌وی؛

واکاوی ادعای بایدن برای کمک به مردم یمن در «۱۰ دقیقه»

شبکه پرس تی وی

سینماپرس: قسمت جدید مجموعه مستند «۱۰ دقیقه» در شبکه پرس تی وی تولید شد و نگاهی دارد به وضعیت جنگ در یمن و اوضاع مردم این کشور که پس از ریاست جمهوری جو بایدن بدتر شده است.

به گزارش سینماپرس، مستند «۱۰ دقیقه» به تهیه کنندگی مهدی عرب به این واقعیت می‌پردازد که آمارها و گزارش‌ها حاکی از آن است که اوضاع مردم در یمن با شروع ریاست جمهوری بایدن حتی بدتر از زمان ترامپ شده است؛ چرا که عربستان کماکان به محاصره اقتصادی این کشور به کمک نیروی دریایی آمریکا ادامه می‌دهد و آمریکا نیز همچنان به سعودی‌ها کمک اطلاعاتی و لجستیکی می‌کند.

مستند «۱۰ دقیقه» با اشاره به وضعیت فعلی مردم یمن به این می‌پردازد که علیرغم ژست بشردوستانه ای که دولت بایدن برای اتمام جنگ یمن در ابتدای کار گرفت، او هنوز نتوانسته به راه حلی واقعی برای راضی نگه داشتن برخی نمایندگان کنگره که مخالف جنگ یمن هستند و در عین راضی نگه داشتن سعودی‌ها و حفظ روابط حسنه خود با آنها به عنوان هم پیمان اصلی خود در منطقه دست یابد.

قسمت جدید مستند «۱۰ دقیقه» یکشنبه نهم خرداد ساعت ۱۴:۲۰ به وقت تهران روی آنتن پرس تی وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۰:۲۰، ۱۲:۲۰ و ۱۷:۲۰ روز دوشنبه، ساعت ۱۴:۰۰ سه شنبه و ۱۹:۲۰ و ۰۳:۲۰ روز چهارشنبه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.