سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

مدیر امور سینمایی موسسه «بهمن سبز» خوزستان خبر داد:

شهرستان دزفول در آینده‌ای بسیار نزدیک صاحب پردیس سینمایی می‌شود

سالن سینما - ایران مال

سینماپرس: میلاد تفت‌آشیان مدیر امور سینمایی موسسه «بهمن سبز» در خوزستان تأکید کرد که نگاهمان در حوزه سینماداری، گسترشی است.

به گزارش سینماپرس، میلاد تفت‌آشیان مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان با اشاره به بازگشایی سینماها در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به مهر اظهار کرد: از دیرباز استان خوزستان مهد فرهنگ و هنر بوده و مردم همیشه به سینما نسبت به سایر فعالیت‌های هنری علاقه و توجه خاص داشتند.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان این موسسه را سردمدار احیای سینماهای استان خوزستان طی سال‌های اخیر دانست و تصریح کرد: موسسه بهمن سبز طی این سال‌های اخیر همیشه بیشترین تعداد سینماهای فعال در سطح استان خوزستان را تحت پوشش داشته و در مدت یک‌سال و نیم گذشته با توجه به نگاه ویژه مدیرعامل این مجموعه در حوزه سینمایی این استان سینماهای «اکسین» اهواز و «آزادی» آبادان را در مرحله بازسازی قرار دادیم به طوری که اکنون سینما اکسین اهواز با ساخت ۴ سالن جدید تبدیل به یک پردیس سینمایی ۵ سالنه شده است.

تفت آشیان اضافه کرد: همچنین سینما آزادی آبادان نیز با ساخت و تجهیز ۲ سالن جدید به پردیس سینمایی ۳ سالنه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه حرفه و رسالت ما سینماست، گفت: در حوزه سینما نگاهمان گسترشی است و به همین دلیل با توجه به فرهنگ مردم خوزستان، مسائل زیر ساختی تمام شهرستان‌های این استان را رصد کردیم.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان از راه‌اندازی پردیس سینمایی در شهرستان دزفول در آینده‌ای نزدیک خبر داد و عنوان کرد: با توجه به پتانسیل بالا از لحاظ جمعیتی، فرهنگ و سابقه هنری شهرستان دزفول، به زودی در آنجا پردیس سینمایی را تجهیز و راه اندازی خواهیم کرد.

وی عدم وجود سینما در دزفول را خلأ بزرگی در این شهرستان خواند و تاکید کرد: مردم این منطقه سالیان سال از داشتن سینما محروم هستند. خوشبختانه با پیگیری‌ها و نشست‌های مختلفی که با افراد دغدغه‌مند شهر دزفول داشتیم این خلأ برای ما آشکار شد و از این رو عزم جدی داریم تا به این مهم ورود کنیم.

تفت آشیان بیان کرد: قطعاً این مسیر را دنبال کرده و ادامه خواهیم داد و این نوید را به مردم دزفول می‌دهم که پردیس سینمایی در این منطقه احداث خواهد شد. کما اینکه طی هفته گذشته مدیرعامل بهمن سبز و مسئولان تصمیم‌گیرنده در حوزه هنری کشور در این استان حضور به‌هم رساندند، جلساتی را با متولیان فرهنگی شهرستان دزفول برگزار کردیم و خروجی آن اتفاقات بسیار خوبی را برای این شهر رقم خواهد زد.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان، عنوان کرد: آنچه که قطعاً اتفاق خواهد افتاد این است که شهرستان دزفول در آینده‌ای بسیار نزدیک صاحب پردیس سینمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این رویداد فرهنگی هنری اتفاق بسیار خوبی و میمونی برای مردم عزیز دزفول خواهد بود، گفت: هدف موسسه بهمن سبز این است که با تحقیق و بررسی زیرساخت‌های موجود در شهرستان‌های مستعد برای سینما داشتن، سینماها را به آن‌ها هدیه دهیم و قطعاً نیز بررسی‌های لازم در حال پیگیری هستند تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک سایر شهرستان‌های بزرگ و مستعد این استان که سینما ندارند و یا به صورت حرفه‌ای فعال نیستند را سرویس و خدمات ارائه دهیم.

تفت آشیان، با بیان اینکه از تقاضای شهرستان‌های مستعد برای احداث و راه اندازی سینما استقبال می‌کنیم، عنوان کرد: هر شهرستانی که می‌داند توانایی، پتانسیل و ظرفیت لازم برای احداث و راه اندازی سینما را دارد ما از آنها استقبال کرده و آماده هرگونه همکاری و ایجاد سالن در این زمینه هستیم. امیدوارم بتوانیم شرایطی یکسان برای تمامی مردم عزیز استان خوزستان فراهم سازیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.