دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

برای دومین دوره؛

برگزاری جایزه سرو توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس

حمید نیلی در نشست خبری هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت

سینماپرس: انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس دومین دوره جایزه سرو را در سال جاری برگزار خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، حمید نیلی مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: پس از برگزاری رویدادهای مستمر از جمله هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر «مقاومت» و دوره اول جایزه سرو در سال گذشته و با توجه به ضرورت استمرار جریان تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در سراسر کشور تصمیم داریم که دومین دوره جایزه بزرگ سرو را نیز با حضور اهالی فرهیخته و توانمند تئاترایران برگزار کنیم.

وی افزود: در دوره نخست این جایزه، حضور گروه‌های تئاتر از سراسر کشور بسیار دلگرم‌کننده بود و نشان از پویایی و تداوم تلاش‌های هنرمندان تئاتر ایران در زمینه تئاتر انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت داشت.

دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر «مقاومت» اضافه کرد: در دوره دوم اهدای این جایزه در نظر داریم تا دامنه وسیع‌تری از اهالی تئاتر کشور را درگیر این رویداد فرهنگی کنیم و سعی داریم رویکرد انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بیشتر متوجه اقشار دیگر جامعه تئاتری همچون نویسندگان، پژوهشگران، دانشجویان و هنرمندان تئاتر تلویزیونی باشد که امیدوارم با تلاش و همیاری هنرمندان و اهالی فرهیخته هنرهای نمایشی در اقصی نقاط ایران اسلامی شاهد برگزاری پرشکوه دومین دوره این رخداد فرهنگی و هنری باشیم.

حمید نیلی در پایان از انتشار فراخوان دومین جایزه بزرگ سرو به زودی و پس از ماه مبارک رمضان خبر داد که دراختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.