دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

انتخابات سوژه مسابقه‌ای در مراکز استانی صداوسیما شد

انتخابات

سینماپرس: مسابقه پیامکی «۶+۱۳» با هدف افزایش سطح اطلاعاتی مخاطبان نسبت به کارکرد و عملکرد شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات از شبکه های استانی صداوسیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مسابقه پیامکی «۶+۱۳» کاری از مرکز آبادان است که به سفارش ستاد انتخابات معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما تولید می‌شود.

عدد ۱۳ به معنای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و عدد ۶ به معنای ششمین دوره انتخابات شهر و روستاست و همین دو عدد به عنوان نام برنامه هم در نظر گرفته شده‌اند.

در این برنامه که مدت زمان آن ۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه است درباره یکی از موضوعات انتخاباتی که مردم باید درباره آن اطلاعات داشته باشند، صحبت می‌شود. به عنوان مثال موضوع شفافیت به میان می‌آید و سپس پرسیده می‌شود یک مسئول تا چه اندازه باید شفافیت داشته باشد و این شفافیت‌ها چیست؟ در نهایت، بحث به سمت شفافیت مالی برده شده و یک سوال پرسیده می‌شود تا مردم پاسخ دهند.

دلیل پرداختن این مسابقه به مسئله شوراها، خلا محتوایی درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاست زیرا مشخص شده عموم مردم اطلاعات کاملی نسبت به وظایف و کارکرد شوراها و عملکرد آنها ندارند.

این مسابقه پیامکی در راستای آموزش، آگاه ساختن و تلنگر زدن قدم برمی‌دارد و هدف از تولید آن، ارتقاء سطح اطلاعات مردم نسبت به عملکرد شوراهاست تا خردادماه امسال انتخاب درست و مطمئنی داشته باشند.

«۱۳+۶» در سه حوزه تصویری، صوتی و مجازی پخش می‌شود که شامل ۳۳ شبکه تلویزیونی، ۳۳ رادیوی استانی و ۳۳ کانال اختصاصی مراکز در شبکه‌های اجتماعی است.

نظرات

  • زهرا ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۰:۱۱
    0 0
    من دوره چهارم برنده شدم ، چرا جایزه مو هنوز ندادن؟؟؟؟؟ به کجا بگم پیگیری بشه؟؟؟ لطفا جواب بدید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.