چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

روی آنتن رادیو تهران؛

محمد صالح علا و رسول نجفیان مهمان «آب و تاب» می‌شوند

رادیو تهران

سینماپرس: برنامه «آب و تاب» این هفته جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه با اجرای محمد صالح علا در گفتگو با رسول نجفیان روی آنتن رادیو تهران می رود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «آب و تاب» به گفتگوی زنده و صمیمانه محمد صالح علا با نخبگان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد، این گپ و گفت مروری بر زندگی شخصی هنرمندان، آثار و رمز و رازهای موفقیت آنها در حرفه تخصصی شان دارد.

معرفی اشخاص و حوزه های هنری و فرهنگی و آشنایی مخاطب با حرفه های مختلف به صورت تخصصی، هدف اصلی این برنامه است. مخاطبان جمعه این هفته ۱۰ اردیبهشت از ساعت ۲۱:۲۰ تا ۲۲:۳۵ گفتگوی محمد صالح علا و رسول نجفیان را می شنوند.

رسول نجفیان بازیگر، خواننده و نوازنده که در عرصه اجرا و نویسندگی هم فعالیت دارد، در سال ۱۳۳۸ متولد شد. نجفیان دارای مدرک کارشناسی روانشناسی از بخش علوم تربیتی مدرسه عالی پارس سابق در سال ۱۳۵۶ است.

وی در زمینه موسیقی نیز فعال است و تاکنون آلبوم های «رسم زمونه» و «با عاشورا می گریم» را منتشر کرده است. وی در تئاتر نیز حضوری فعال دارد و نمایش های «رستم و سهراب» و «بیژن و منیژه» را کارگردانی کرده است.

برنامه «آب و تاب» از رادیو تهران جمعه شب ها به تهیه کنندگی پروانه طهماسبی و اجرای محمد صالح علا از موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.