شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

کمتر از صد روز مانده به تغییر دولت؛

«مریم پورشهابی» دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد شد

مریم پورشهابی

سینماپرس: با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مریم پورشهابی به عنوان دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، به استناد آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس و با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مریم پورشهابی به عنوان دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب شد.  

در حکم سیدمجتبی حسینی (معاون امور هنری) برای پور شهابی آمده است:

«به استناد تبصره ۴ ماده یک و ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس به موجب این حکم به عنوان دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب می‌شوید.  

ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای سرکار عالی، امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری و همراهی با سایر اعضای محترم کار گروه در تحقق اهداف قانون ساماندهی مد و لباس موفق باشید.» 

سیدمجتبی حسینی در تکریم و معارفه دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: معاونت امور هنری گسترده‌ترین بخش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نظر تنوع حوزه‌های مأموریت و فعالیت است. حوزه مد و لباس از سال ۱۳۸۵ براساس قانون به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تکلیف شد و از سال ۱۳۸۷ شروع به فعالیت کرد و تاکنون فعالیت‌های مؤثری بر اساس قانون ساماندهی مد و لباس انجام شده است. امید داریم در ادامه مسیر نیز با همراهی و تلاش همکاران در زمینه ساماندهی طراحی و طراحان مد و لباس که وظیفه دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس است با جدیت و تلاش بیشتر بر اساس قانون اقدام شود.  

مرضیه شفاپور (دبیر سابق کارگروه ساماندهی مد و لباس) نیز در این جلسه گفت: در دوره حضور در کارگروه ساماندهی مد و لباس با همراهی همکاران دبیرخانه فعالیت‌های بسیار بر اساس قانون و ضرورت‌های عرصه مد و لباس انجام شد و بویژه در راستای تمرکززدایی اقداماتی برای حوزه مد و لباس استان‌ها صورت گرفت که امیدواریم تداوم یابد.  

مریم پورشهابی (دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور) نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش ‌های انجام شده در دبیرخانه کارگروه گفت: سعی می‌شود در چارچوب قانون و سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با توجه به تجربه‌ها و اقدامات قبلی، گام‌های مؤثری برای حوزه مد و لباس برداشته شود.  

در این جلسه حمید قبادی (مشاور اجرایی معاونت امور هنری) و علی اکبر صفی‌پور (مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری) حضور داشتند.  

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح از خدمات مرضیه شفاپور؛ دبیر سابق کارگروه ساماندهی مد و لباس قدردانی کرد و حکم مریم پورشهابی را اعطا کرد.  

مریم پورشهابی دارای کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است و پیش از این معاون نظارت و ارزیابی دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری و مشاور مدیرکل و مسئول طرح و برنامه این دفتر بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.