سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

محمود پاک‌نیت:

متأسفانه وقتی همه چیز سرسری باشد نمی‌توان انتظار اثر باکیفیت داشت

محمود پاک نیت و مهوش صبر کن در اکران خصوصی فیلم سینمایی ساعت ۵ عصر

سینماپرس: متأسفانه وقتی همه چیز سرسری باشد، نمی‌توان انتظار اثر باکیفیت داشت.

به گزارش سینماپرس، محمود پاک‌نیت با بیان این مطلب پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری به میزان گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «جشن سربرون» هستم، کار در شرایط کرونا بسیار سخت شده است، البته پروتکل‌ها کامل رعایت می‌شود، اما تنها مشکلی که بازیگر دارد این است که وقتی زیر دست گریمور می‌نشیند، مجبور است ماسکش را بردارد و فقط گریمور ماسک می‌زند. بعد از گریم هم بازیگر دیگر نمی‌تواند ماسک بزند برای همین رعایت فاصله و نکات ایمنی برای بازیگران سخت‌تر از دیگر عوامل است. وی در همین راستا ادامه داد: خوشبختانه نکات بهداشتی در پشت صحنه «جشن سربرون» به خوبی رعایت می‌شود و پزشک همیشه سر صحنه حاضر است، مدام عوامل را تست می‌کنند، یعنی ما صبح اول تست می‌شویم و بعد گریم می‌شویم. همه رعایت می‌کنند، زیرا اگر از جان خودشان هم بگذرند به خاطر خانواده و اطرافیان‌شان باید رعایت کنند.

وی با اشاره به مشکل فیلمنامه در سینما و تلویزیون اضافه کرد: خوشبختانه نویسنده‌های خیلی خوبی داریم، اما متأسفانه سر برخی از کارها که می‌رویم، آنقدر با عجله کار می‌کنند که نویسنده و کارگردان و بازیگر اصلاً نمی‌دانند دارند چه کار می‌کنند.

وی در همین رابطه ادامه داد: متأسفانه وقتی همه چیز سرسری باشد نمی‌توان انتظار اثر باکیفیت داشت، این روزها متن داغ داغ آماده می‌شود و مثلاً می‌خواهند ۳۰قسمت کار را در چند ماه تمام کنند. طبیعتاً هر چه کمتر زمان باشد بهتر و به نفع تهیه‌کننده است و این باعث می‌شود همه سرگردان شوند. وی درباره موفقیت شبکه نمایش خانگی در دوران کرونا افزود: این موفقیت طبیعی است زیرا مردم بیش از پیش خانه می‌مانند، اما ما باید از این فرصت کمال استفاده را بکنیم و کاری کنیم که مخاطب بعد از کرونا هم آثار ایرانی را رها نکند، البته در قبال شخص بنده بازیگری در هیچ مدیومی فرقی نداشته و در هر کاری کار خودم را می‌کنم. این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره فعالیت هنرمندان در دوران کرونا اضافه کرد: هرچند کرونا هر روز اوضاع بدتری پیدا می‌کند، اما به واقع کاری نمی‌توان کرد، نمی‌توانم تولیدات را متوقف کرد، زیرا علاوه بر مسئله معیشت هنرمندان تلویزیون بدون تولید نمی‌تواند به کارش ادامه دهد. پاک‌نیت درباره بازگشایی سینماها در شرایط فعلی عنوان کرد: واقعاً مردم حق دارند که به سینما نروند، زیرا در حال حاضر سینما رفتن ترس دارد، اگر همه افراد هم در سینما نکات بهداشتی را رعایت کنند، اما حتی یک لحظه قصوری صورت گیرد، جان بسیاری از آدم‌ها به خطر خواهد افتاد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.