یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

تهیه‌کننده «خورشید»:

فعلا قصدی برای اکران آنلاین «خورشید» نداریم

فیلم سینمایی خورشید

سینماپرس: امیر بنان با رد خبر اکران زودهنگام «خورشید» بر بستر سینمای آنلاین گفت: همچنان منتظریم که سینما باز شود تا اکران فیلم را در سالن‌ها ادامه دهیم.

به گزارش سینماپرس، سینماهای کشور به دلیل شیوع کرونا و موج چهارم همچنان تعطیل هستند و فیلم‌های نوروزی نیز در انتظار بازگشایی احتمالی سالن‌ها مانده‌اند.

با این حال برخی خبرها و صفحات پلتفرم‌ها از اکران زودهنگام برخی فیلم‌ها ازجمله «خورشید» مجید مجیدی خبر می‌دهند؛ یعنی قید اکران در سینما را زده و «به زودی» وارد سینمای آنلاین خواهد شد!

با این حال امیر بنان تهیه‌کننده «خورشید» با رد این خبر به آنا گفت: ما فعلا قصدی برای اکران آنلاین فیلم‌مان نداریم. درحال حاضر منتظریم که سالن‌های سینما باز شود و «خورشید» به اکران عمومی خود در سینماها ادامه دهد.

وی افزود: هدف ما اول اکران در سینماهاست. بعد از آن فیلم را وارد اکران اینترنتی خواهیم کرد ولی درحال حاضر به اکران آنلاین فکر نمی‌کنیم.

فعلا قصدی برای اکران آنلاین نداریم/ منتظریم سینما باز شود

گفتنی است؛ «خورشید» ساخته مجید مجیدی ازجمله فیلم‌های حاضر در اکران نوروزی ۱۴۰۰ است که هم‌اکنون ادامه اکرانشان به بازگشایی سینماها موکول شده است.

این فیلم روایتگر داستان زندگی پسری ۱۲ ساله به اسم علی است که همراه سه دوستش، کار می‌کند تا بتواند نیازهای خانواده اش را رفع و یک زندگی خوب را برایشان فراهم کند. طی اتفاقاتی معجزه آسا، مردی به او پیشنهاد می‌دهد که یک زیر خاکی را برایش بیابد، اما... ا.

علی نصیریان، جواد عزتی، طناز طباطبایی، روح‌الله زمانی، صفر محمدی، شمیلا شیرزاد و ... در آن ایفای نقش کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.