یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

به کارگردانی «دلاور دوستانیان»؛

«سگ زرد» به صداگذاری رسید

فیلم سینمایی «سگ زرد»

سینماپرس: پروژه سینمایی «سگ زرد» به کارگردانی دلاور دوستانیان توسط علی عدالت‌دوست به مرحله صداگذاری رسید.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «سگ زرد» به قلم و کارگردانی دلاور دوستانیان پس از مراحل پایانی تدوین توسط مصطفی عرفانی، وارد مرحله صداگذاری شد. علی عدالت دوست صداگذاری را انجام خواهد داد.

«سگ زرد» روایت یک مرد میانسال است که در کودکی دچار آسیب های روانی شده و به خاطر گذشته سیاه خود دست به جنایت می زند.

این فیلم در دماوند تصویربرداری شده و از بازیگران  آن می توان به مصطفی عرفانی، نرگس صفدریان، موسی شیردل، جلال عیوضی، ریحانه خان، محمدرضا نجفی و... اشاره کرد.

دلاور دوستانیان و مصطفی عرفانی به طور مشترک تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند و از دیگر عوامل آن می توان به فیلمبردار: مسعود خداداد، صدابردار: محمد جواد الله دادی، طراح صحنه و گریم: ارشک راستاد، عکاس: حمزه محمد حسینی، مجری طرح و مدیر تولید: نرگس صفدریان، مدیر تدارکات و حمل و نقل: جواد ربیعی و امور رسانه و مدیر روابط عمومی: مطهره کشاورز محمدیان اشاره کرد.

دلاور دوستانیان متولد سال ۱۳۴۶ در ایلام است. در کارنامه فیلمسازی او ساخت آثار تحسین شده‌ای مانند «مورچه‌ها»، «جاده»، «زندگی پنهان»، «دور افتاده»، «هینی‌مینی»، «از شمال تا جنوب»، «داستان فیکا و فیدان»   و «آهسته و آرام» به چشم می‌خورد که با کسب جوایز بهترین مستند، فیلمبرداری و پژوهش همراه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.