سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

شبکه دو سیما؛

ادامه پخش «کلبه عموپورنگ» با آغاز ماه رمضان

مجموعه تلویزیونی «کلبه عمو پورنگ»

سینماپرس: پخش ادامه مجموعه تلویزیونی «کلبه عمو پورنگ» همزمان با ماه رمضان از سر گرفته می‌شود.

به گزارش سینماپرس، ادامه پخش فصل اول مجموعه تلویزیونی «کلبه عمو پورنگ» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور با آغاز ماه مبارک رمضان از شبکه دو از سر گرفته خواهد شد.

این مجموعه در قالب نمایشی و برخوردار از بخش‌ها و آیتم‌های متنوع با رگه‌های طنز است که به موضوعاتی همچون تحکیم روابط کودکان و خانواده و پرداختن به مفاهیم سبک زندگی ایرانی- اسلامی، تشویق به حفظ محیط زیست و رعایت مسائل شهری و احترام به قوانین می‌پردازد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «عموپورنگ» برای فرار از شلوغی و آلودگی هوای شهر از محل سکونت خود به مزرعه یکی از دوستانش به نام مرد کهن نقل مکان کرده است تا در آنجا به آرامش روحی و ذهنی برسد. او که عاشق مردم به خصوص بچه‌هاست تصمیم گرفته است از همان مزرعه برنامه‌اش را روی آنتن ببرد.

داریوش فرضیایی، کمند امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتی، سپند امیرسلیمانی، آرش میراحمدی، آرش نوذری، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور و امیرمحمد متقیان با هنرمندی سعید امیرسلیمانی و محمدرضا داوودنژاد بازیگران این مجموعه هستند.

اسامی عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه‌کننده: مسلم آقاجانزاده، کارگردان: احمد درویشعلی‌پور، نویسنده: محمد درویشعلی‌پور، مجری طرح: محمدحسین خلیفه، برنامه‌ریز: مجید موثق، مدیر تصویربرداری: محمود صالحی، مدیر صدابرداری: بهروز عابدینی، تدوین: امید شهلایی، جلوه‌های ویژه تصویری: علی زارع، طراح گریم: شهرام خلج، طراح لباس: سحر گوران، طراح صحنه و دکور: ارغوان شیبانی، منشی صحنه: مریم ویس‌مرادی، دستیار اول کارگردان: محمدرضا زاهدیان، آهنگساز: مهرداد نصرتی، مدیر تولید: علی رحیم‌زاده، طراح حرکات: سروش کریمی‌نژاد، عکاس: پوریا منوچهرزاده و مدیر روابط‌ عمومی: عاطفه نوذری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.