دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

جزئیات ویژه برنامه‌ سحر «رادیو تهران»؛

«الهیه» هر روز با صدای یک شهید به استقبال سحر می‌رود

ماه مبارک رمضان*

سینماپرس: «الهیه» عنوان ویژه برنامه شبکه رادیویی تهران در سحرهای ماه مبارک رمضان است که هر سحرگاه روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، مینا نیکانیک سردبیر برنامه «الهیه» ویژه برنامه رادیو تهران در سحرهای ماه مبارک رمضان با بیان جزئیات برنامه گفت: «الهیه» ویژه برنامه اذانگاهی رادیو تهران که در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تهیه می‌شود، هر سحرگاه از ساعت ۳:۳۰ دقیقه تا ۶ صبح از رادیو تهران پخش می شود. «الهیه» سعی دارد با بیانی روان به نشر مفاهیم نهج البلاغه بپردازد و پرهیزکاران را بر اساس حکمت‌های نهج البلاغه، خطبه همام و نامه ۳۱ امیرالمومنین (ع) به فرزندشان امام حسن (ع) توصیف می‌کند. گفتگو با آیات عظام و امامان جمعه همچون آیت‌الله امامی کاشانی و آیت‌الله موحدی کرمانی بخش‌هایی از این ویژه برنامه است.

وی افزود: گفتگو با جهادگران و نیکوکاران به ویژه در حوزه سلامت و پزشکی، مصاحبه با پرستاران و بیماران درگیر با بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری، پخش ادعیه‌های ماه مبارک رمضان و همچنین تفسیر فرازهای دعای ابوحمزه ثمالی همراه با حجت الاسلام علی سرلک از دیگر بخش های این برنامه است.

از دیگر بخش های برنامه «الهیه» می توان به علی نامه، بخوان باران، راه نامه آسمان که به وعده های خدا در قرآن اشاره دارد، حدیث نوشدن، سحر خانوم و به نام جانان، که هر روز با صدای یک شهید به استقبال سحر می رویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.