یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

به کارگردانی مونا زندی حقیقی؛

«بنفشه آفریقایی» به آمریکا می‌رود

فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی»

سینماپرس: فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع‌نوری به جشنواره آتلانتای آمریکا راه پیدا کرد.

«بنفشه آفریقایی» به جشنواره آتلانتا رسید/ پخش در آمریکا و کانادا

فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع‌نوری به جشنواره آتلانتای آمریکا راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع‌نوری که سال گذشته به صورت آنلاین در ایران اکران شد، در ادامه حضور جهانی خود به جشنواره آتلانتای آمریکا راه پیدا کرد.

جشنواره Atlanta یکی از جشنواره‌های فیلم در ایالات متحده آمریکا و مورد تایید آکادمی اسکار است.

چهل و پنجمین دوره جشنواره بین المللی Atlanta آمریکا ۲۲ آوریل تا ۲ می برابر با ۲ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

«بنفشه آفریقایی» پیش از این در فستیوال‌های آمریکایی دیگری چون بوستون، هیوستون، تگزاس، سن لویس و فینیکس نیز حضور داشته و به نمایش درآمده است.

همچنین این فیلم قرار است به زودی از طریق وی او دی در آمریکا و کانادا در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی و رضا بابک بازیگران «بنفشه آفریقایی» هستند. همچنین مهدی حسینی‌نیا، رویا جاویدنیا، ندا جبرائیلی و مریم شیرازی نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان «بنفشه‌ آفریقایی» آمده است: شوکو به همراه همسر دومش رضا تصمیم می‌گیرند تا فریدون همسر سابقش که توسط فرزندان‌شان به خانه سالمندان سپرده شده است را به خانه خود بیاورند. این تصمیم اتفاقات جدیدی را در زندگی هر سه نفر رقم می‌زند.

«بنفشه‌آفریقایی» دومین ساخته مونا زندی حقیقی است که پیش از این فیلم سینمایی «عصر جمعه» را ساخته بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.