جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰

با کسب ۴۷/۳۱ درصد آرای مرحله فینال «سریالیست»؛

فصل دوم «نون.خ» محبوب‌ترین سریال تلویزیون در سال ۹۹ شد

پشت صحنه سریال «نون خ ۳»

سینماپرس: سریال «نون. خ ۲» به کارگردانی سعید آقاخانی با کسب ۴۷/۳۱ درصد آرای مرحله فینال، عنوان محبوب ترین سریال در بین سریال‌های ۱۳۹۹ را کسب کرد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «سریالیست» که برای یادآوری خاطرات خوش مردم از سریال‌های پخش شده تلویزیون در دوران کرونایی سال ۹۹ طراحی شده بود، با جمع بندی ۲ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۳۶۲ رای مردمی به پایان رسید.

سریال «نون. خ ۲» با کسب ۴۷/۳۱ درصد آرای مرحله فینال، عنوان محبوب‌ترین سریال در بین سریال‌های ۱۳۹۹ را کسب کرد.

در این رقابت مردمی و پس از جمع بندی آرای فینال، «نون. خ ۲»، «پایتخت ۶»، «خانه امن»، «بچه مهندس ۳»، «زیر خاکی» و «از سرنوشت» به ترتیب عنوان اول تا ششم سریال‌های برتر و محبوب مردم را کسب کردند.

نظرات

  • براو خواص ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۱
    1 0
    مجموعه نون خ از هر خانه و خانواده ایی به من نزدیک تر است واقعن تنها و تنها مجموعه ای که در دل من ود را خیلی عالی جای کرد فقط وفقط مجموعه نون خ بود و هست و خواهد بود من مجموعه نون خ او ازخانه و خوانواده بیشتر دوست دارم و واقعن درود و خسته نباشید میفرستم برای تمامی بازیگران و سازندگان مجموعه نون خ و تشکر میکنم که در این شرایط سخت به فکر شادی و نشاط و خنده و خندیدن ما هستند و مجموعه نون خ و تمامی بازیگران مجموعه نون خ و سازندگان مجموعه نون خ عشق و نفس و همکس عمر همچی و همچیز من هستند واقعن و خیلی عالی خیلی تک و خیلی استسنایی و خیلی منحسر بفرد هستند واقعن وهرکسی که به مجموعه نون خ حرف میزنه من بهش حرف میزنم به خودم حرف بزن ولی به مجموعه نون خ از مو نازکتر و از پر سبک تر حرف حق ندارن بزنند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.