شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

بابک بهشاد:

معیشت و زندگی تمامی بازیگران در ماه‌های اخیر با چالش روبرو شده است

بابک بهشاد در نشست خبری فیلم سینمایی «ایستگاه اتمسفر»

سینماپرس: بازیگر فیلم «چهارراه استانبول» گفت: معیشت و زندگی تمامی بازیگران در ماه‌های اخیر با چالش روبرو شده است، وضعیت معیشت بازیگران در دوران کرونا وحشتناک است، البته این وضعیت به بازیگران ختم نمی‌شود، خودمان می‌بینیم که کرونا تمامی مشاغل را با بحران روبرو کرده است.

به گزارش سینماپرس، بابک بهشاد در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: متاسفانه کرونا تاثیر بسیاری بدی بر تولیدات گذاشته است، چندین پیشنهاد قطعی داشته‌ام منتها با وجود بیماری کرونا تمامی این پروژه‌ها فعلا متوقف شده‌اند، البته هیچ گلایه‌ای نمی‌توان داشت، چون تولیدکنندگان آثار هم در فشار این بیماری هستند و تنها باید انتظار کشید تا اوضاع به حالت عادی برگردد.

وی در همین رابطه ادامه داد: شرایط بازیگری در دوران کرونا بسیار سخت است، کار ما به صورتی است که اگر تمامی پروتکل‌ها هم رعایت کنیم در نهایت جلوی دوربین باید ماسک از صورت برداریم. بازیگری در شرایط فعلی اوج خطر است. به شخصه نه برای بازیگری بلکه برای بازگشت به شرایط عادی زندگی تمام مردم امیدوارم هرچه سریعتر راهی برای خروج از بحران کرونا در تمامی جهان پیدا شود.

بازیگر فیلم سینمایی «خط ویژه» با اشاره به کاهش تولیدات، زندگی بازیگران در دوران کرونا را سخت توصیف کرد و ادامه داد: معیشت و زندگی تمامی بازیگران در ماه‌های اخیر با چالش روبرو شده است، وضعیت معیشت بازیگران در دوران کرونا وحشتناک است، البته این وضعیت به بازیگران ختم نمی‌شود، خودمان می‌بینیم که کرونا تمامی مشاغل را با بحران روبرو کرده است.

وی در همین راستا تاکید کرد: از نظر من مردم باید با صبر، رعایت، تلاش و توکل بیشتر به خدا از بحران فعلی عبور کنند، به شخصه با تمام وجودم امیدوارم بار دیگر چهره نشاط را بر جامعه ببینم و روزی برسد که دیگر هیچکداممان هراسی از بیماری کرونا نداشته باشیم.

این بازیگر سینما و تئاتر درباره وضعیت اکران سینماها در دوران کرونا تاکید کرد: در حال حاضر یک فیلم با هزینه‌های میلیاردی ساخته می‌شود، اما در چرخه اکران با فروش چند میلیونی روبرو می‌شود، از طرفی اکران آنلاین ناامید کننده پیش رفته است، این اتفاق دردآور است که فیلمی در چرخه اکران به نمایش در می‌آید و در فاصله دو ساعت بعد نسخه قاچاقش در اینترنت پخش می‌شود.

وی در همین رابطه افزود: شرایط کنونی اکران در سالن‌های سینما و اکران آنلاین به نحوی است که من به تهیه کنندگانی که فیلمشان را اکران نمی‌کنند یا فیلمبرداری کاری تازه را شروع نمی‌کنند حق می‌دهم، من می‌فهمم که اکران و تولید در شرایط کنونی بیماری کرونا چقدر عمل پر ریسکی است.

بهشاد با تاکید بر بیکار شدن بسیاری از بازیگران و عوامل پشت صحنه در دوران کرونا خاطرنشان کرد: چند ماه گذشته و بعد از شیوع بیماری کرونا وضعیت برای ما سخت بوده اما حداقل دستمزدی هست که با تاخیر پرداخت شود، حال فکر کنید بسیاری از بازیگران و عوامل چند ماه است که بیکارند، این افراد به شدت با مشکلات بزرگ معیشتی روبرو هستند، به خصوص عوامل پشت صحنه که حرفه و زندگی شان را پای این هنر گذاشته اند باید در چنین وضعی حمایت شوند. امیدوارم هرچه سریعتر اوضاع به شرایط قبلی برگردد تا بتوانیم کنار هم آثار بیشتر و بهتری را تولید کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.