دوشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵

حمید شاه‌آبادی:

«معاونت سیما» سالی پر چالش اما پر توفیق را در بخش‌های گوناگون پشت سر گذاشت

حمید شاه آبادی در اختتامیه شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت

سینماپرس: حمید شاه‌آبادی معاون سیما طی پیامی سال نو را تبریک گفت و تاکید کرد معاونت سیما سال پرچالشی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش سینماپرس، حمید شاه آبادی معاون سیما به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز در پیامی ضمن قدردانی از تلاش همه همکاران، بر عزم و اراده در دنبال کردن اهداف جدید در عرصه شکوفایی فرهنگ سیمای جمهوری اسلامی تاکید کرد.

متن پیام بدین شرح است:

«یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

تقارن فرا رسیدن بهار و عید نوروز با اعیاد مبارک شعبانیه را به همکاران محترم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و با استعانت از پروردگار محول‌الاحوال درخواست دارم تا با آغاز شکوفائی بهار ما نیز هم نفس با طبیعت، نشاط و تازگی در پیش بگیریم و با عزم و اراده، اهداف جدیدی را در عرصه شکوفایی فرهنگ سیمای جمهوری اسلامی دنبال کنیم.

معاونت سیما سالی پر چالش اما پر توفیق را به مدد الهی با تلاش و همراهی همکاران خود در بخش‌های گوناگون پشت سر گذاشت. شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از آن، شرایط دشوار و تهدید آمیزی را برای کار و فعالیت در عرصه‌های تولید بوجود آورده بود؛ اما همه هنرمندان، عوامل پشت صحنه و همکاران این معاونت با مجاهدت خود از هیچ کوششی دریغ نکردند تا برنامه‌ها به ثمر نشست که جای قدردانی دارد. در دورانی که این ویروس منحوس به عامل اخلال در زندگی هموطنان‌مان تبدیل شده، سیما با نقش آفرینی به موقع و دقیق و همچنین خلق لحظاتی مفید و مفرح، یار نزدیک مردم برای عبور از این مرحله بوده است.

جا دارد در این روزهای آخر سال از هنرمندان، همکاران و همراهان در سیما که اینک از بین ما رفته‌اند هم یاد و برای آن عزیزان سفر کرده طلب غفران واسعه الهی کنیم.

در پایان برای همه شما سالی بهتر، توأم با موفقیت‌های الهی و زندگی خوب و آرام در کنار خانواده‌هایتان از درگاه خداوند منان آرزومندم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.