دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

شبکه رادیویی تهران؛

«نورباران» ویژه برنامه ایام شعبانیه رادیو

رادیو تهران

سینماپرس: «نورباران» کاری از گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران به مناسبت ایام شعبانیه است که در ۴ قسمت پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، «نورباران» یک برنامه شاد عیدانه شبانگاهی است که در قالب ترکیبی به مناسبت فرارسیدن ایام شعبانیه با محوریت گفتگو با مهمانان در حوزه های هنری، فرهنگی، ورزشی در این ایام از موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز روی آنتن رادیو تهران می رود.

«نورباران» در ۴ قسمت از سه شنبه ۲۶ اسفند ساعت ۲۱ تا ۲۳ پخش می شود.

با توجه به شب های عید و جشن و شادمانی این ایام، ایجاد فضایی مفرح و سرگرم کننده برای مخاطب از جمله ضرورت ها و اولویت های برنامه «نورباران» است، علاوه بر این آشنایی با سنت های قدیمی در اعیاد شعبانیه در روزگاران قدیم، بررسی ضرورت وجود شادی و نشاط در خانواده و جامعه، ایجاد فضای پرنشاط در گفتگوهایی که با هنرمندان و مخاطبان می شود، از جمله بخش های مختلف برنامه است.

از بخش های دیگر این برنامه می توان به آیتم های طنز اشاره کرد که شامل برش هایی از استندآپ کمدی ها، فیلم ها و سریال های طنز است. پروفسور بالتازار نگاه طنزآمیز به مسائل مختلف دارد، چالش های پروفسور بالتازار در قسمت های مختلف برنامه پخش می شود.

علاوه بر این گزارش هایی از سطح شهر و اماکنی که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مراسم جشن برگزار می کنند، پخش خواهد شد.

همچنین هر شب ارتباط تلفنی با کارشناس مذهبی برقرار می شود که پیرامون نقش و جایگاه شادی و نشاط در جامعه و همچنین اعیاد شعبانیه گفتگو خواهد شد. در این برنامه به جهت ایجاد تعامل با مخاطبان و ایجاد سرگرمی، چالش های تلفنی و پیامکی نیز طرح شده است.

«سکانس ِخنده» از دیگر آیتم های برنامه «نورباران» است که شامل برش هایی از فیلم ها، سریال ها و برنامه های طنز حوزه سینما، تلویزیون و رادیو است. آیتم «قدیمی ها» آیین های قدیمی در تهران را در زمان جشن های مذهبی بررسی می کند. «آدم حسابی» گفتگو با انسان های خیر و شادی آفرین است.

در پایان هم بسته های گزارشی از فضای عیدانه و جنب و جوش شب عید برای مخاطبان پخش می شود.

مهدی مجنونی کسمائی تهیه کننده و نویسنده، امیرحسین ثقفی تهیه کننده، فربد رحیمی مقدم گوینده، حسین فهیمی پور آیتم ساز، آرمین تقی نژاد هماهنگی و آیتم ساز، یاسمن طاهری نویسنده و آیتم ساز، یاسر کطاییان ارتباطات عوامل برنامه را تشکیل می دهند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. برنامه های رادیو تهران در محدوده استان تهران نیز از طریق موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز پخش می شود.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.