یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

سریال‌های شبکه تماشا در نوروز ۱۴۰۰ ؛

از تکرار چندین باره «ماجراهای آقا ماشالله و خانواده» و «دزد و پلیس» تا نمایش سری جدید «نون خ۳»

شبکه تماشا

سینماپرس: شبکه تماشا با فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰ سریال‌های مختلفی را برای مخاطبان تدارک دیده است.

به گزارش سینماپرس، شبکه تماشا در ایام نوروز ۱۴۰۰ سریال‌هایی همچون «خانه به دوش»، پخش نخست «آسا»، «دزد و پلیس»، «زیر خاکی»، اولین پخش «هانا»، «مظنون» و سری جدید «نون. خ ۳» را از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روی آنتن می‌برد.

ماجراهای آقا ماشالله و خانواده

مجموعه طنز «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران محصول ۱۳۸۳ است که از ۲۹ اسفند ساعت ۱۸ از این شبکه پخش می‌شود.

ماشاءالله (حمید لولایی) فرد بی‌پول و فقیری است که مشکلات مالی او را در وضعیت سختی قرار داده است، او برای اینکه مشکل مالی خود را حل کند و بتواند تنها از راه حلال پول در بیاورد، با آقای بیات (خشایار راد) که با او به‌طور اتفاقی آشنا شده همکاری می‌کند و پولی را برای سفر به مالزی به او می‌دهد؛ اما...

در این سریال بازیگرانی همچون حمید لولایی، رضا عطاران، علی صادقی، مریم امیر جلالی، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال ژاپنی آسا

سریال تلویزیونی ژاپنی «آسا» به کارگردانی شینیچی نیشیتانی محصول سال ۲۰۱۵ است که از اول فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹ برای نخستین بار روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

این سریال زندگی دختری به نام آسا را به تصویر می‌کشد که یک خواهر دارد و هر دو ازدواج کرده‌اند و خانواده هر کدام از همسران خواهران در شهر اساکا صاحب صرافی هستند. خواهر آسا از طرف خانواده شوهرش مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد، خود آسا دختری بسیار کنجکاو است و به مطالعه مسایل اقتصادی و حساب و کتاب علاقه‌منداست و همچنین دوست دارد در رشته تجارت ادامه تحصیل دهد.

در این سریال بازیگرانی چون هارو، هیرو شی تاماکی، شینوبو تراجیما، تاکشی ماسو، آئویی میازاکی حضور دارند.

دزد و پلیس

مجموعه تلویزیونی طنز «دزد و پلیس» به کارگردانی سعید آقاخانی محصول ۱۳۹۱ است که از اول فروردین ۱۴۰۰ در ساعت ۲۰ پخش می‌شود

ناصر کاظمی، خلافکاری معروف و سابقه دار است که در اثر یک ضربه ناشی از وقوع یک تصادف به سر او حافظهٔ خود را از دست می‌دهد. ناصر پس از وقوع این تصادف شخصیت دیگری پیدا کرده و وقتی که می‌بیند همه از او می‌ترسند سعی می‌کند که اشتباهات خودش را جبران کند.

بازیگران این سریال بهنام تشکر، هومن برق نورد، شقایق دهقان، مرجانه گلچین، حمید لولایی و بیژن بنفشه خواه هستند.

قصه نقشه گنج

سریال تلویزیونی «زیر خاکی» به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان محصول ۱۳۹۹ است که از ۳۰ اسفند ساعت ۲۱ برای مخاطبان پخش خواهد شد.

این سریال کمدی-تاریخی که مربوط به دهه‌های ۵۰ و ۶۰ خورشیدی است، داستان مردی را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد. او طی داستان درگیر مسائلی همچون دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و… می‌شود.

بازیگران این سریال که به ایفای نقش پرداخته‌اند پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، هادی حجازی فر، گوهر خیراندیش، رایان سرلک و...

داستان حادثه‌ای

مجموعه تلویزیونی «هانا» به کارگردانی دیوید فار محصول ۲۰۱۹ در ژانر درام اکشن است که از اول فروردین ساعت ۲۱ از شبکه تماشا برای نخستین بار روی انتن می‌رود.

در این سریال دختری با قابلیت‌های فوق العاده که در محیط جنگل بزرگ شده است، تلاش می‌کند که خود را از شر یک مامور بیرحم سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا خلاص کند و به هویت واقعی خود پی ببرد.

در این سریال بازیگرانی چون ازم کرید مایلز، میری انوس، درموت مالزونی و… به هنرمندی پرداخته‌اند.

مجموعه پلیسی و معمایی

سریال «مظنون» محصول ایالات متحده و در ژانر اکشن و جنایی است که از ۳۰ اسفند ماه ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

این سریال داستان هارولد فینچ برنامه نویس ثروتمندی است که یک هوش مصنوعی را به دستور دولت ساخته و می‌تواند فعالیت‌های مجرمانه منجر به قتل را پیش بینی کند. اما هوش مصنوعی این توانایی را نیز دارد که جنایاتی را که جان مردم عادی را تهدید می‌کند شناسایی کند اما حکومت تنها به داده‌های حاوی حملات تروریستی که کشور را هدف قرار می‌دهند، اهمیت می‌دهد. هارولد به سراغ یک آدمکش حرفه‌ای می‌رود تا به او در راه نجات انسان‌ها کمک کند.

طنز «نون. خ»

سری جدید سریال تلویزیونی «نون خ۳» به کارگردانی سعید آقاخانی محصول ۱۳۹۹ از اول فروردین از شبکه یک سیما پخش می‌شود و شبکه تماشا این سریال را در ساعت ۲۴ روی آنتن می‌برد.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند و… بازیگران این سریال هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.