سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

با حکم معاون هنری وزیر ارشاد؛

«هومان اسعدی» دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان شد

جشنواره ملی موسیقی جوان

سینماپرس: سیدمحمدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی دبیر پانزدهمین چشنواره موسیقی جوان را منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی هومان اسعدی را به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب و در نشستی با حضور محمد اله‌یاری‌ مدیرکل دفتر موسیقی، حکم دبیری را به اسعدی اعطا کرد.

معاون امور هنری در حکم هومان اسعدی نوشته است:

«نظر به سوابق علمی تجربیات ارزنده مدیریتی و هنری جناب‌عالی و به پیشنهاد مدیرکل محترم دفتر موسیقی، به موجب این حکم، به عنوان دبیر پانزدهمین دوره جشنواره موسیقی جوان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال، بهره‌گیری ازظرفیت‌های استادان ارجمند موسیقی، بهره‌مندی از تجارب دوره‌های گذشته و پیش‌بینی شرایط جاری کشور به واسطه ویروس کرونا، جشنواره‌ای سلامت و برخوردار از شاخصه‌های هنری مورد قبول، در پیشِ رو داشته باشیم.»

سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری رویدادهایی مانند جشنواره موسیقی جوان و جشنواره تجسمی جوانان که بستر و نظام استعدادیابی هستند در اولویت معاونت امور هنری قرار دارند. جشنواره موسیقی جوان در چند دوره با تثبیت دبیر و مشارکت هنرمندان استمرار یافته است. ثبت و تحلیل جشنواره می‌تواند اهمیت این رویداد را در عرصه فرهنگی و اجتماعی بیشتر بیان کند و تدوین آیین نامه‌ای با نظر دبیر و دست اندرکاران جشنواره می‌تواند به انسجام و تقویت جشنواره کمک کند.

حسینی افزود: با توجه به اینکه جشنواره موسیقی جوان رویکرد استعدادیابی دارد تعیین دقیق گروه های سنی جشنواره و ساماندهی برگزیدگان و تمهید برای توجه به استعدادها می‌تواند در تحقق اهداف جشنواره موثر باشد.

هومان اسعدی از هفتمین دوره جشنواره موسیقی جوان تا کنون، دبیری این جشنواره را برعهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.