چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

با اعلام کمپانی برادران وارنر؛

«انگاشته» نولان در سینماهای نیویورک روی پرده می‌رود

فیلم سینمایی انگاشته

سینماپرس: سینماهای نیویورک بعد از حدود یک سال تعطیلی، فیلم سینمایی «انگاشته» ساخته کریستوفر نولان را اکران می‌کنند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، در حالی که حدود ۶ ماه از اکران «انگاشته» در ایالات متحده می‌گذرد، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد این فیلم علمی - تخیلی ساخته کریستوفر نولان، در ۵ سینمای شهر نیویورک اکران خواهد شد.

هفته گذشته آندرو کوئومو فرماندار نیویورک، اعلام کرد سینماهای شهر نیویورک این اجازه را خواهند داشت که از روز پنجم مارس درهای خود را به روی مردم باز کنند. سه مورد از سینماهایی که «انگاشته» در آن نمایش داده خواهد شد، متعلق به سینمای زنجیره‌ای AMC است.

«انگاشته» با بازی جان دیوید واشینگتن و رابرت پتینسون در نقش‌های اصلی، اولین فیلم مهم هالیوود بود که در طول همه گیری بیماری کرونا در سینماها اکران شد. تاریخ اکران این فیلم که قرار بود ژوئیه سال گذشته باشد، سه بار به تعویق افتاد و نهایتاً در تعدادی از شهرهای آمریکا در تاریخ سوم سپتامبر اکران شد. این فیلم با بسته بودن سینماهای نیویورک و کالیفرنیا فروشی ۵۸ میلیون دلاری را در گیشه داخلی رقم زد و آمار جهانی آن هم ۳۶۳ میلیون دلار است. «انگاشته» با ۲۰۰ میلیون دلار بودجه ساخت یکی از گران‌ترین فیلم‌های کریستوفر نولان لقب گرفت.

برادران وارنر این فیلم‌ را در ۱۵ دسامبر به صورت دیجیتال و در سرویس‌های نمایش آنلاین در دسترس قرار داده بود؛ اما اکنون نیویورکی‌ها می‌توانند این اثر را بر پرده بزرگ سینما تماشا کنند؛ البته با ماسک و رعایت اصول بهداشتی.

علاوه بر این، سینماها محدود به استفاده ۲۵ درصدی از ظرفیت شده اند و نباید بیش از ۵۰ نفر در یک سالن حضور داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.