چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰

در جلسه شورای نظارت بر سازمان مطرح شد؛

جزئیات برنامه‌های رسانه ملی در ایام انتخابات ۱۴۰۰

مناظرات انتخابات

سینماپرس: رئیس ستاد انتخاباتی صداوسیما، هدف برنامه‌های رسانه ملی در تولید و پخش برنامه‌های انتخاباتی را تشریح کرد.

به گزارش سینماپرس، جلسه ۴۸۹ شورای نظارت بر صدا و سیما، با حضور اعضای شورا و به ریاست حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با هدف بررسی برنامه‌ریزی سازمان صدا و سیما در تولید و پخش برنامه‌های انتخابات با حضور آخوندی رئیس ستاد انتخاباتی و معاون سیاسی سازمان صدا و سیما در دبیرخانه شورای نظارت برگزار شد.

در این جلسه آخوندی رئیس ستاد انتخاباتی سازمان صدا و سیما، هدف برنامه‌های رسانه ملی در تولید و پخش برنامه‌های انتخاباتی را تحقق نقش مطلوب رسانه ملی در انتخاباتی پر شور و آگاهانه در تراز گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: جلب مشارکت گسترده و پرشور مردم، حفظ وحدت و انسجام داخلی و آگاهی‌بخشی برای انتخاب اصلح و همچنین ایجاد فضایی برای رقابت سالم و سازنده در دستور کار برنامه‌های انتخاباتی سازمان صدا و سیما قرار دارد.

وی اجرای عدالت رسانه‌ای در برنامه‌های پیش رو و همچنین تولید برنامه‌ها و مستندهای تبیینی و ایجاد تنوع در شکل برنامه‌ها و ابداع شیوه‌های جدید برای ارائه برنامه‌های کاندیداها را از پیش‌بینی‌های رسانه ملی برای تولید و پخش برنامه‌های متنوع انتخاباتی دانست.

رئیس ستاد انتخاباتی رسانه ملی از تدارک و تولید بیش از ۵۰ هزار دقیقه برنامه در معاونت سیما و بیش از ۵۰ هزار دقیقه در شبکه‌های مختلف معاونت صدا و همچنین تدارک ۱۵۵ هزار دقیقه در سیمای استان‌ها و ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه در صدای استان‌ها خبر داد و تولید و پخش برنامه‌های خاص فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های سازمان صدا و سیما در انتخابات پیش رو عنوان کرد.

در پایان رئیس و اعضای شورا پس از استماع گزارش رئیس و مسئولان ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما ضمن بیان نظرات و دیدگاه‌های خود، لزوم برنامه‌سازی مطلوب برای حضور پرشور و پرشمار مردم را ضروری دانسته و بر لزوم همکاری و هماهنگی مستمر صدا و سیما با سایر دستگاه‌های تأثیرگذار در جهت جلب مشارکت و حضور گسترده و پر شور مردم در انتخابات و همچنین تقویت حس امید و آرامش در مردم و معرفی ویژگی‌های کاندیدای اصلح در انتخابات تأکید کردند.

برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی از هفته آخر اسفندماه سال جاری شروع و تا پایان شمارش آرا و اعلام نهایی نتایج ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.