سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

آرزوی بازیگران سینما و تلویزیون در سال نو - بخش دوم

تأکید بر ۸ سال تحمل دولت ضدفرهنگ تا آرزوی روی کار آمدن رئیس جمهوری که دغدغه فرهنگ و هنر داشته باشد/ هنرمندان صلح جهانی آرزو کردند!

آرزوی بازیگران سینما و تلویزیون در سال نو - بخش دوم

سینماپرس: همزمان با فرا رسیدن سال جدید، سینماپرس با تعدادی از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر کشور درباره آرزوهایشان در سال جدید گفتگو کرد که مروری بر آن ها خالی از لطف نخواهد بود.

به گزارش سینماپرس نوروز یکی از کهن ترین جشن های به جا مانده از دوران باستان است که امروزه همچنان هزاران سال گذشته با شور و اشتیاق خاصی در میان مردم ایران و برخی از کشورهای فارسی زبان گرامی داشته می شود. در اسلام و به ویژه آیین تشیع نیز به نوروز به عنوان روزی خجسته نگاه شده است و برای گرامی داشتن آن تاکیدات فراوانی صورت گرفته است. مردم ایران همه ساله از یک ماه مانده به نوروز با آیین های باشکوهی همچون خانه تکانی،  گستراندن سفره هفت سین و امثالهم به استقبال بهار می روند...

سینماپرس برآن شد تا همزمان با نوروز ۱۴۰۰ با هنرمندان راجع به آرزوهایشان در سال جدید به گفتگو نشسته و از آرزوهای آن ها جویا شود. از همین رو با ۶ تن از بازیگران سینما و تلویزیون کشور آقایان و خانم ها: رضا داودنژاد، مریم بوبانی، فرهاد بشارتی، فاطمه گودرزی، عبدالرضا اکبری و فرحناز منافی ظاهر به گفتگویی کوتاه نشستیم که ماحصل این گفتگوها را در ذیل می‌توانید مرور کنید.

*********************************

رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با سینماپرس با انتقاد از عملکرد ۸ ساله دولت فعلی اظهار داشت: ما ۸ سال رئیس جمهوری را شاهد بودیم که ذره ای برای هنرمندان ارزش قائل نشد!

وی ادامه داد: متأسفانه طی سال های اخیر لحظه ای به هنرمندان و انجام کارهای فرهنگی اندیشه نشد، نه فقط سینماگران در این سال ها مورد توجه رئیس دولت و سایر مسئولان نبودند که سایر هنرمندان در رشته های نقاشی، مجمسه سازی، موسیقی، کتاب و... نیز مورد بی مهری بسیار واقع شدند. ما در واقع طی این سال ها ضربه شدیدی از جانب مسئول اول دولت خوردیم و اینقدر این ضربه سهمگین و ریشه دار است که باید رئیس جمهور بعدی فرهنگی باشد تا بتواند مرهمی برای این زخم های ما بسازد.

مریم بوبانی نیز با بیان اینکه مدت ها است اصولاً ارتباطی با رسانه ها ندارم اما پرسش شما قابل تأمل است اظهار داشت: باید بگویم ما جایی برای آرزو داشتن نداریم، مدیران جایی برای آرزوهای ما ندارند و از این رو ما به خودمان قبولانده ایم که نباید هیچ آرزویی داشته باشیم!

فرهاد بشارتی دیگر بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با سینماپرس گفت: بی تردید آرزوی همه ما ریشه کن شدن کرونا و برگشت زندگی های مان به حالت قبل است تا بتوانیم در کنار هم با خیال راحت و آسوده زندگی کنیم. همه امیدواریم روزی برسد که آدم ها بتوانند خوش باشند و به دور از تنش و بیماری زندگی عادی داشته باشند.

بشارتی تأکید کرد: طی یک سال اخیر مشاغل آسیب بسیاری دیدند و ما شاهد ورشکستگی بسیاری افراد بودیم که امیدوارم مسئولان تدبیری برای رفع بحران از زندگی این عزیزان داشته باشند! ‌ بنده همچنین در آغازین روزهای سال نو آرزوی صلح جهانی می کنم و امیدوارم دیگر هیچ کشوری در دنیا در جنگ نباشد!

فاطمه گودرزی نیز با بیان اینکه این روزها دل بسیار پردردی دارم به سینماپرس گفت: سوأل شما در ظاهر یک پرسش ساده است اما بنده نوعی اگر بخواهم جواب آن را بدهم هم باید مدت ها فکر کنم هم دقایق متمادی با شما گفتگو داشته باشم! دل ها امروز پر درد است و قلب ها پر از آرزو! ‌ فقط می توانم بگویم امیدوارم دردها برداشته شوند!

عبدالرضا اکبری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون نیز در اظهارنظری جالب به سینماپرس گفت: من هیچ آرزویی ندارم! ‌ مگر مشکلی هست که بخواهیم آرزوی رفع آن را داشته باشیم!؟

فرحناز منافی ظاهر نیز در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: سلامتی و تندرستی آرزوی اصلی ما است. ریشه کن شدن کرونا و توزیع فراوان واکسن برای همه قطعا در اولویت آرزوهای اکثریت قریب به اتفاق افراد است.

وی ادامه داد: امیدوارم همه در رفاه اقتصادی باشند و در سال جدید حداقل رفاه نسبی برای ملت شریف ایران مهیا شده و مشکلات مالی برطرف شود. امیدوارم دارو به ویژه انسولین به وفور وارد کشور شود تا بیماران بیش از این رنج و درد و سختی متحمل نشوند؛ به امید روزهایی خوب!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.