دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

مهران مهام:

ساخت «زیر آسمان شهر۴» منتفی شد

سریال «زیر آسمان شهر ٤»

سینماپرس: تهیه کننده سریال های تلویزیونی گفت: قرار بود سریال «زیر آسمان شهر۴» را با کمک رضا عطاران در مقام مشاور کارگردان بسازیم و مهران غفوریان آن را کارگردانی کند اما خب عملا ساخت این سریال منتفی شد.

به گزارش سینماپرس، «مهران مهام» تهیه کننده سریال های تلویزیونی در گفت و گو با فارس، درباره اینکه مردم این روزها چقدر به کمدی اجتماعی نیاز دارند؟ گفت: من همیشه معتقدم هر چقدر خودمان مشکلات را بگوییم بهتر است از اینکه شبکه های رسانه ای مثل بی بی سی و من و تو آنها را بگویند.  

وی ادامه داد: اما خب متاسفانه دوستان به ما اجازه نمی دهند که این مشکلات را در قالب سریال هایمان بیان کنیم و مشکلات مردم را بازگو کنیم.  

این تهیه کننده درباره منتفی شدن تولید مجموعه تلویزیونی «زیر آسمان شهر۴» نیز گفت:‌ قرار بود این سریال را با کمک رضا عطاران در مقام مشاور کارگردان بسازیم و مهران غفوریان آن را کارگردانی کند اما خب غفوریان آن زمان مشغول چند کار شد و عملا ساخت این سریال منتفی شد.  

وی افزود: حتی در جلسه هایی که داشتیم چهارچوب کلی قصه، شخصیت ها، ‌آدم های آپارتمان را طراحی کرده بودیم.

به گزارش فارس، سه فصل ابتدایی «زیر آسمان شهر» به کارگردانی مهران غفوریان در سال ۸۰ تهیه و تولید و از شبکه سه سیما بروی آنتن رفت. در این سریال مهران غفوریان، حمید لولایی، یوسف تیموری، ‌مجید صالحی، ‌ملکه رنجبر، کامران ملک مطیعی، کیومرث ملک مطیعی و ... بازی می کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.