یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

جولان افراد معلوم الحال در رسانه ملی؛

چاپلوسی به سبک هجویه نویس «شیشلیک» برای ارتزاق از بودجه سریال سازی شبکه سه سیما؟!

امیرمهدی ژوله در دومین روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: امیرمهدی ژوله بازیگر سینما و تلویزیون و نویسنده فیلم سخیف «شیشلیک» با بیان اینکه تلویزیون خانه من بوده، گفت: رابطه ما و تلویزیون در دوره ای پر از دلخوری و گلایه و ناراحتی شد که قطعا بخشی از آن به خاطر بعضی بی توجهی ها یا قصور من بوده است.

به گزارش سینماپرس، امیرمهدی ژوله نویسنده و بازیگر که گاهی نسبت به موضوعات مختلف موضع‌گیری‌ تند دارد و در هر فرصتی به تلویزیون حمله می‌کند، این‌بار به تعریف و تمجید از سیما نشست!

او که این روزها مشغول بازی در سریال تلویزیونی «چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان است، در صفحه مجازی خود نوشت:

«تلویزیون خونه من بوده. خونه بهترین خاطرات من. چه اون روزی که برره و مرد هزارچهره و در حاشیه و... براش می‌نوشتیم، چه اون روزایی که دورهمی و دیوار به دیوار بازی می‌کردم و چه خندوانه و استنداپ و اون مهر تکرار نشدنی که از شما گرفتم.

رابطه ما و تلویزیون در دوره ای پر از دلخوری و گلایه و ناراحتی شد. که قطعا بخشی از اون به خاطر بعضی بی توجهی‌ها یا قصور من بوده. حالا قراره به جای تکرار اون روزها و اتفاقات تلخ باز هم با هم کار کنیم. برای شاید لبخندی که گوشه صورتی خسته از این دوران بنشونیم.

و حالا «چوب خط»

«چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه کنندگی منصور سهراب پور که از نیمه دوم اسفند ماه از شبکه سوم سیما پخش میشه.»

امیرمهدی ژوله

یادآور می‌شود در سریال  «چوب خط» الهام پاوه‌نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور، امیرعباس نورزایی و (با حضور) امیرنوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان‌دوست و (با هنرمندی) علیرضا خمسه، اکبر عبدی، مینا جعفرزاده و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.