چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰

واکنش یک کارشناس فرهنگی به برخی بی‌اخلاقی‌های رسانه‌ای در جبهه فرهنگی؛

سعید الهی: این رسم انقلابی‌گری و عدالتخواهی نیست

سعید الهی در نشست خبری چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت

سینماپرس: مبادا که در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، جریان نقدِ تولیدات سینمایی و تلویزیونی به اهرم فشاری برای تسویه حساب های جناحی و فردی و بین‌ نسلی تبدیل شود.

به گزارش سینماپرس، پس از انتشار برخی نقدهای سازمان یافته درباره سریال دادستان، از سوی یک جریان «شبه‌انقلابی» در فضای مجازی، مسعود ده‌نمکی به این رویدادها واکنش نشان داد. در ادامه واکنش به این جریان، سعید الهی کارشناس فرهنگی با هشتگ #دادستان نوشت:  مبادا که در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، جریان نقدِ تولیدات سینمایی و تلویزیونی به اهرم فشاری برای تسویه حساب های جناحی و فردی و بین‌ نسلی تبدیل شود. نه به تخریب های غیرمنصفانه و نه به تمجیدهای غیرعادلانه از یک اثر در رسانه هایتان! این رسم انقلابی گری و عدالتخواهی نیست.

سعید الهی: این رسم انقلابی‌گری و عدالتخواهی نیست

لازم به ذکر است که یک جریان مشکوک در سال‌های اخیر اقدام به تخریب بسیاری از شخصیت‌های برجسته فرهنگی کرده است.

سال‌ گذشته در همین ایام، پس از آنکه وحید جلیلی در مناظره با محمد قوچانی توانست طرف مناظره را وادار به قبول بسیاری از کاستی‌های فرهنگی سینماگران کند، پروژه تخریب جلیلی را راه اندازی کرد. این فرد و سایر همران رسانه‌ای اش گاهی در پشت پرده و گاهی به صورت علنی سکان جریان تخریب ده‌نمکی را در دست دارند و با دستمایه قرار دادن «نقد سریال» هجمه گسترده‌ای را همراه با همفکرانش علیه کارگردان «دادستان» کلید زده اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.